Vil gerne kom kærester :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Søger en sød måde og spørg om man skal "komme kærester" officielt på Face?

Jeg er nervøs for at han vil sige "nej vil gerne vente "..

Personligt synes jeg du skal ringe, eller skrive et brev til ham.
Har endnu ikke mødt en fyr der ikke tog imod et brev med kyshånd.

Men bare fortæl ham hvordan du har det, og du synes det er på tide at I tager et skridt videre, og danner et parforhold hvis begge parter er klar til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Personligt synes jeg du skal ringe, eller skrive et brev til ham.
Har endnu ikke mødt en fyr der ikke tog imod et brev med kyshånd.

Men bare fortæl ham hvordan du har det, og du synes det er på tide at I tager et skridt videre, og danner et parforhold hvis begge parter er klar til det.

Ja - men er Ikke så god til at formulere mig på skrift - det må jo gerne fremstå som seriøst

Anmeld

23. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Ja - men er Ikke så god til at formulere mig på skrift - det må jo gerne fremstå som seriøst

Jamen så fortæl ham at du er rigtig glad for ham, og du godt kan forestille dig at I vil være et godt par, og om det er noget han er interesseret i.

Anmeld

23. oktober 2013

Julie F

Anonym skriver:

Søger en sød måde og spørg om man skal "komme kærester" officielt på Face?

Jeg er nervøs for at han vil sige "nej vil gerne vente "..

Hvis du ikke lige er frisk på at spørge face to face kunne du måske fiske efter det over sms. Bare sig at en veninde spurgte om du så nogen og du så bare ville spørge ham om han synes i er mere end bare datende Det er da en mulighed, og så er det altid en fin måde at gøre det officielt ved at skifte status til i et forhold og så tagge hans navn.

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Julie F skriver:

Hvis du ikke lige er frisk på at spørge face to face kunne du måske fiske efter det over sms. Bare sig at en veninde spurgte om du så nogen og du så bare ville spørge ham om han synes i er mere end bare datende Det er da en mulighed, og så er det altid en fin måde at gøre det officielt ved at skifte status til i et forhold og så tagge hans navn.

Ja lige præcis

Anmeld

23. oktober 2013

Papillon

Han har sagt, han gerne vil være sammen med dig, ergo er I vel kærester nu?

Næste gang jeg var sammen med ham, ville jeg bare spørge: "Hvad ville du sige til, at jeg ændrede status på facebook til "i forhold" med dig?". Så ville jeg høre hans svar og tage den derfra. 

Uanset hvordan du griber det an, så håber jeg da for dig, at han siger ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.