Vil gerne kom kærester :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Vi dater og vil spørg om han vil være kærester med mig og derved indvie facebook for ligesom at vise vi hinandens nu og der kan kom dato på

Du kunne jo skrive et lille brev til ham og gemme det under hans dyne eller lign

Eller sige det til ham ansigt til ansigt og måske have lavet en lille middag til ham. Og så fyrfadslys på bordet formet som et hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

NovemberBaby2013

Lav en middag til ham!

Anmeld

23. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi dater og vil spørg om han vil være kærester med mig og derved indvie facebook for ligesom at vise vi hinandens nu og der kan kom dato på

Okay, det var ret uklart formuleret i dit første indlæg - men hvis jeg var ham, ville jeg ønske, at du blæste Facebook og datoen et stykke og fokuserede på det vigtigste. Du risikerer at fremstå som en skolepige, der har mere travlt med at vise "trofæet" frem end med at få afklaret jeres forhold. 

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du kunne jo skrive et lille brev til ham og gemme det under hans dyne eller lign

Eller sige det til ham ansigt til ansigt og måske have lavet en lille middag til ham. Og så fyrfadslys på bordet formet som et hjerte

Tak for det

R bare bang for at blive afvist

Døjer i det hele taget med troen på mig selv

Anmeld

23. oktober 2013

LinLin

Ej undskyld. men tænker også lidt hvad det er for noget, at man vil gøre det på facebook? Det gør ikke engang min 13-årig niece... Bare min mening! Jeg synes du skal spørge ham næste gang i ses om hvordan han har det med jeres forhold til hinanden og hvad han føler for dig.. Hvis jeg havde spurgt min kæreste på face dengang, havde han grint ad mig, og ikke noget andet. Han havde synes det var fuldstændig barnligt, og latterligt. Husk også at tænke på, hvordan han ville se på det..

Står du ikke som værende i et forhold på facebook??? Hvad er der barnligt ved det?

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Okay, det var ret uklart formuleret i dit første indlæg - men hvis jeg var ham, ville jeg ønske, at du blæste Facebook og datoen et stykke og fokuserede på det vigtigste. Du risikerer at fremstå som en skolepige, der har mere travlt med at vise "trofæet" frem end med at få afklaret jeres forhold. 

Han sagde i mandags at han gerne vil kom sammen med mig - så jeg tænker så r det næste vel og vise verden det

Anmeld

23. oktober 2013

NovemberBaby2013

LinLin skriver:

Står du ikke som værende i et forhold på facebook??? Hvad er der barnligt ved det?

Ændrede min kommentar. Havde ikke læst de andre kommentarer om at hun havde formuleret sig forkert.

Anmeld

23. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Tak for det

R bare bang for at blive afvist

Døjer i det hele taget med troen på mig selv

Det er da heller ikke rart.

Men på den anden side er det jo heller ikke fedt hvis du vil have et fast forhold og han "kun" vil date og hygge for du så til sidst kan stå tilbage og være skuffet

SÅ du må jo få afklaret hvad ha egentlig vil

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er da heller ikke rart.

Men på den anden side er det jo heller ikke fedt hvis du vil have et fast forhold og han "kun" vil date og hygge for du så til sidst kan stå tilbage og være skuffet

SÅ du må jo få afklaret hvad ha egentlig vil

Ja det r også det jeg tænker

Og det der jeg mangler nogen råd

Anmeld

23. oktober 2013

LinLin

DecemberBaby2013 skriver:

Ændrede min kommentar. Havde ikke læst de andre kommentarer om at hun havde formuleret sig forkert.

Tja.. Eller også læste du det forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.