Anonym skriver:
Hvornår og hvordan sagde I det?
Jeg er kun i 6. uge, men jeg føler at jeg er nødt til at fortælle det snart.. Arbejder i butik og der er bl.a en del løft..
Da jeg var gravid første gang gik jeg i skole, så jeg har aldrig prøvet det før.. Frygter det faktisk lidt :b
Håber I vil dele 
Jeg var ca 7 uger henne, da jeg fortalte min chef det. Jeg valgte at fortælle det tidligt på grund af meget kvalme, og ville gerne have, at han kendte årsagen, hvis nogen af mine kolleger skulle komme med kommentarer - hvilket senere viste sig at have været rigtig smart tænkt, da en kollega faktisk endte med at udtrykke bekymring over for chefen

Jeg fortalte det under en medarbejder-chef samtale, som vi har ca en gang om måneden. Skæbnen ville, at en anden kollega netop havde meddelt han skulle være far, så chefen begyndte at snakke om planlægning i forhold til ferie, for det var jo ikke smart med for mange væk samtidig - hvortil jeg svarede, at så måtte jeg også hellere krybe til korset og sige, at jeg nok også skulle have noget barsel til oktober.

Først blev han vildt forvirret, men da det så gik op for ham, hvad jeg egentlig havde sagt, ønskede han mig kæmpe tillykke - og var i øvrigt helt vildt glad for, jeg havde sagt det så tidligt, da han så havde mulighed for at forberede sig på et større planlægningsmæssigt stykke arbejde
Anmeld