moderkagen forantil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Guldet

Maja84 skriver:

Mener du forandlingerne moderkagen eller hvor den ligger ud mod maven ved min datter lå moderkagen ud mod, og ved faktisk ikke om den lå ned foran udgangen da jeg skulle have pks

de sagde at min gik under betegnelsen delvis foran. og at den lå langt nede foran - og blokerede noget af udgangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Mini us

Månsson skriver:

Mig bekendt er der to typer foranliggende og fortil liggende hvor det ene betyder den ligger og dækker for fødselskanalen og det andet betyder at den ligger ud mod skindet. Tror det er det mini us forveksler

Nå for den da.. sorry :/ det vidste jeg ikke 

Anmeld

23. oktober 2013

L&V

Mini us skriver:

Nå for den da.. sorry :/ det vidste jeg ikke 

Det vidste jeg heller ik før end jeg selv fik den ud mod maveskindet og så helt bekymret ud fordi jeg troede det var det andet

Anmeld

23. oktober 2013

ms86

I min første graviditet lå min moderkage og spærrede for udgangen, og selvom den flyttede sig en del til sidst (fra at dække over halvdelen til kun at dække en lille del) måtte jeg ikke føde selv, så fik tid til pks præcis 37+0 der dog endte med et akut 2 dage før pga. blødning.. 

Håber din når at flytte sig det sidste stykke! Det er træls at være "tvunget til" at føde (næsten) for tidligt af medicinske grunde.. 

Vi har skrevet lidt sammen før om emnet under "december-gruppen" (er gravid med nr. 2 nu), men jeg svarer gerne på flere spørgsmål ud fra egne erfaringer, hvis det er 

Anmeld

23. oktober 2013

Monski

<3 Julebabyen <3 skriver:

Er der nogen herinde, hvor moderkagen også ligger foran? Min ligger det der hedder delvis foran - den går stadig ned og blokere lidt for fødselsudgangen. Jeg skal her start nov. til scanning igen - for at se om den har rykket sig - overlægen sagde at den bare skulle rykke sig 1 cm. Mon den har rykket sig?

Nogen der har stået i lign. situation eller står i det nu?

Min lå på præcis samme måde og da vi var til scanning for to uger siden havde den rykket sig opad, så nu ligger den ikke i vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.