moderkagen forantil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
14 svar
2 synes godt om
23. oktober 2013

Guldet

Er der nogen herinde, hvor moderkagen også ligger foran? Min ligger det der hedder delvis foran - den går stadig ned og blokere lidt for fødselsudgangen. Jeg skal her start nov. til scanning igen - for at se om den har rykket sig - overlægen sagde at den bare skulle rykke sig 1 cm. Mon den har rykket sig?

Nogen der har stået i lign. situation eller står i det nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

lycly

Min veninde havde en foranliggende moderkage, den lå og spærrede for det hele, men den rykkede sig lige inden hun skulle have tid til pks - så den kan nemt ha rykket sig

Anmeld

23. oktober 2013

Guldet

LuLy skriver:

Min veninde havde en foranliggende moderkage, den lå og spærrede for det hele, men den rykkede sig lige inden hun skulle have tid til pks - så den kan nemt ha rykket sig

Oki - bliver spændende at se på de 6 uger sidst jeg var til scanning, om den har rykket sig!

Anmeld

23. oktober 2013

Mini us

Min ligger også fortil i højre side,  men ikke nedfor fødekanalen det eneste der er er at jeg ikke mærker så meget liv i højre side

Anmeld

23. oktober 2013

Guldet

Mini us skriver:

Min ligger også fortil i højre side,  men ikke nedfor fødekanalen det eneste der er er at jeg ikke mærker så meget liv i højre side

oki så du må gerne føde vaginalt? bliver du ikke fuldt med scanninger?

Anmeld

23. oktober 2013

DianaRJS

<3 Julebabyen <3 skriver:

Er der nogen herinde, hvor moderkagen også ligger foran? Min ligger det der hedder delvis foran - den går stadig ned og blokere lidt for fødselsudgangen. Jeg skal her start nov. til scanning igen - for at se om den har rykket sig - overlægen sagde at den bare skulle rykke sig 1 cm. Mon den har rykket sig?

jeg har en foranliggende moderkage, eller havde tror jeg det hedder, sidste scanning viste den netop havde rykket sig nok til at der ikke var noget at være bekymret over så håber det går samme vej for dig

Anmeld

23. oktober 2013

Mini us

oki så du må gerne føde vaginalt? bliver du ikke fuldt med scanninger?

Nej ingen xtra scanninger da den ikke ligger og blokerer  

Anmeld

23. oktober 2013

L&V

Mig bekendt er der to typer foranliggende og fortil liggende hvor det ene betyder den ligger og dækker for fødselskanalen og det andet betyder at den ligger ud mod skindet. Tror det er det mini us forveksler

Anmeld

23. oktober 2013

StineC

Min ligger fortil, men jeg har intet fået at vide om at den spærrer for "udgangen". Det eneste der har været er at jeg først mærkede liv omkring uge 22.
Krydser fingre for at din har rykket sig!

Anmeld

23. oktober 2013

Kløver

Mener du forandlingerne moderkagen eller hvor den ligger ud mod maven ved min datter lå moderkagen ud mod, og ved faktisk ikke om den lå ned foran udgangen da jeg skulle have pks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.