Hjælp urin eller fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Babiesontheway

sulo skriver:

God morgen de damer, nu har jeg brug for et råd til hvad jeg skal gøre.

Da jeg stod op her til morgen, tissede jeg som sædvanligt, da jeg var færdig og var ved at vaske fingre, løb der væske ud kunne jeg mærke så jeg satte mig på toilettet igen og der løb et par skvæt mere ud.

Det skal lige nævnes at jeg har inkontinens i forvejen så jeg tænkte at det nok enten var det eller livmoderen der trykker meget på min blære.

Jeg fandt et par tørre trusser og et trusse indlæg for en sikkerhedsskyld, men 2 min efter da jeg var ved at lave min morgen te, løb det ud af mig igen, omend hvor meget jeg skyndte mig var trusseinlægget, trusser og bukser gennemblødte da jeg nåede toilettet.

Endnu mere væske løb ud, men jeg kunne ikke presse det ud som når man tømmer blæren, men jeg kunne nærmest "vugge" det ud, farven er helt klar og ingen lugt af nogen art.

Nu har jeg siddet stille i næsten en time og ikke flere udslip, hvad tror i?, skal jeg ringe til lægen (lægehuset ligger kun 800 m herfra) eller fødegangen og snakke med dem, eller vente et par timer og se tiden an?, er 35+1

Krydser fingre for en positiv update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Lotus86

J P skriver:

Hvis hovedet ikke står fast, hvilket det ofte ikke gør når man er i 36. uge, så er der en lille risiko for at navlestrengen falder ud og kan blive afklemt. 

Håber også sulo har valgt at ringe til fødestedet, så afgør de om der skal sendes ambulance eller ej.

Nå for pokker, det var jeg ikke klar over, det kan da være ret alvorligt så.

Anmeld

23. oktober 2013

Maja88

Lotus86 skriver:

Nå for pokker, det var jeg ikke klar over, det kan da være ret alvorligt så.

Ja som en anden skrev... så kan navlesnoren blive afklemt..

Derfor skal man også gøre det med en baby som sidder op

Anmeld

23. oktober 2013

Sisse Vinther

Mon ikke hun ligger og er i gang med at bringe sit vidunder til verden? Eller måske allerede ligger med guldklumpen i sine arme.

Har faktisk tænkt på hende det meste af dagen.

Anmeld

24. oktober 2013

Snevejr84

Håber snart vil høre noget

Anmeld

24. oktober 2013

Håber

er der nogle der har hørt fra hende 

Anmeld

24. oktober 2013

Sisse Vinther

Håber skriver:

er der nogle der har hørt fra hende 

Nope...
Tror nu hun har født.

Anmeld

25. oktober 2013

sulo

OPDATE:

Jeg blev bedt om at møde op på fødegangen og fødte i min skønne dreng i går kl. 12.35, 2306 gram og 48 cm, efter 2 ½ times veer efter vedrop, det gik pænt stærkt og av for f....., men han er perfekt, han fik godt nok lagt drop i morges fordi han ikke kunne spise alt det han skal og har ikke rigtig nogen sutte teknik endnu og mælken er ikke løbet til endnu, men vi øver hver 3 time

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2013

Frk. Himmelblå

sulo skriver:

OPDATE:

Jeg blev bedt om at møde op på fødegangen og fødte i min skønne dreng i går kl. 12.35, 2306 gram og 48 cm, efter 2 ½ times veer efter vedrop, det gik pænt stærkt og av for f....., men han er perfekt, han fik godt nok lagt drop i morges fordi han ikke kunne spise alt det han skal og har ikke rigtig nogen sutte teknik endnu og mælken er ikke løbet til endnu, men vi øver hver 3 time

Hurra!!

Stort tillykke! Der tog han da lige fusen på dig..

Anmeld

25. oktober 2013

GUSO

sulo skriver:

OPDATE:

Tak for Update og stort tillykke, min dreng er også født 35+2 <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.