God morgen de damer, nu har jeg brug for et råd til hvad jeg skal gøre.
Da jeg stod op her til morgen, tissede jeg som sædvanligt, da jeg var færdig og var ved at vaske fingre, løb der væske ud kunne jeg mærke så jeg satte mig på toilettet igen og der løb et par skvæt mere ud.
Det skal lige nævnes at jeg har inkontinens i forvejen så jeg tænkte at det nok enten var det eller livmoderen der trykker meget på min blære.
Jeg fandt et par tørre trusser og et trusse indlæg for en sikkerhedsskyld, men 2 min efter da jeg var ved at lave min morgen te, løb det ud af mig igen, omend hvor meget jeg skyndte mig var trusseinlægget, trusser og bukser gennemblødte da jeg nåede toilettet.
Endnu mere væske løb ud, men jeg kunne ikke presse det ud som når man tømmer blæren, men jeg kunne nærmest "vugge" det ud, farven er helt klar og ingen lugt af nogen art.
Nu har jeg siddet stille i næsten en time og ikke flere udslip, hvad tror i?, skal jeg ringe til lægen (lægehuset ligger kun 800 m herfra) eller fødegangen og snakke med dem, eller vente et par timer og se tiden an?, er 35+1
Anmeld