En stor tak og lidt nyt fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

MyLove E

wamse skriver:

Dejligt du har fået det bedre

Jeg bliver selv helt udskrevet i morgen, og jeg har siden fredag fået lov til at være hjemme i aften/nat timerne med min datter, da jeg ikke havde andre til det mere, og så har jeg været på afdelingen i dagtimerne

Håber du er okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Jeg kan godt forstå at du har anmeldt det. Hvilket er helt fair :-D

Wow tak jeg troede aldrig jeg rigtig blev lagt mærke til

Du bliver lagt mærke til, bare rolig...

Og synes lige du skal smide din adresse til mig i en pb, så hvis sådan noget sker igen, så ræser jeg hjem til dig, vi bor jo forholdsvis tæt på hinanden og jeg magter ikke hvis jeg sidder så tæt på og du er så ked af det.

Godt at høre du har det bedre søde! 

Anmeld

23. oktober 2013

Masig

Tauf skriver:

Jeg kan godt forstå at du har anmeldt det. Hvilket er helt fair :-D

Wow tak jeg troede aldrig jeg rigtig blev lagt mærke til

Tror jeg taler på manges vejne, når jeg siger at du bestemt er en af dem der bliver lagt mærke til.... Tror rigtig mange herinde (også dem som ikke kender dig eller har snakket med dig herinde) ved hvem det er, når der bliver skrevet Tauf eller du skriver i en tråd...

Jeg selv lægger meget mærke til dig når du er med i en tråd, og du er uden tvivl en af dem, som jeg føler meget med, og virkelig håber alt godt for... Det lader jo til du har det rigtig svært, og det er ikke fair, men synes også du kæmper godt for det, og det virker som om du har en dejlig mand og familie der støtter dig...

Håber virkelig det bedste for dig, og dejligt at høre du fik den hjælp du havde brug for at du var stærk nok til at søge den 

Anmeld

23. oktober 2013

B&J

godt du får den hjælp du har behov for og godt jeres dejlige dreng kan blive passet imens

Anmeld

23. oktober 2013

B&J

wamse skriver:

Dejligt du har fået det bedre

Jeg bliver selv helt udskrevet i morgen, og jeg har siden fredag fået lov til at være hjemme i aften/nat timerne med min datter, da jeg ikke havde andre til det mere, og så har jeg været på afdelingen i dagtimerne

er glad for du også har det godt igen

hvor er tingene bare håre ind i mellem

Anmeld

23. oktober 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Er så glad for at du er okay, og nu får hjælp!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.