En stor tak og lidt nyt fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
15 svar
24 synes godt om
22. oktober 2013

MyLove E

Så er jeg hvis klar til selv at komme på banen igen.

Først UNDSKYLD mine trusler om selvmord. Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gør lige der.

Jeg har fået hjælp nu og lidt mere styr på hvad jeg skal arbejde med.
Jeg bliver udskrevet i morgen og skal så hjem til Elias jeg har ikke set ham siden i søndag morgen. Han er hos mormor og har hygget sig vældigt. Men tror også han er klar til at komme hjem.
Min mand har haft lange dage på arbejde derefter er Elias blevet og så han ikke skulle komme til at mærke hvad der er sket

Jeg bliver igen tilknyttet dagshospitalet.

Nå det var lidt fra mig.
Tak til alle som har skrevet her , på Facebook og på sms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

AnthonsMor

Tauf skriver:

Først UNDSKYLD mine trusler om selvmord. Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gør lige der.

Jeg bliver udskrevet i morgen og skal så hjem til Elias jeg har ikke set ham siden i søndag morgen. Han er hos mormor og har hygget sig vældigt. Men tror også han er klar til at komme hjem.
Min mand har haft lange dage på arbejde derefter er Elias blevet og så han ikke skulle komme til at mærke hvad der er sket

Nå det var lidt fra mig.

Hvor er det godt, at du har fået den hjælp du har haft brug for! Det fortjener du!!

Jeg håber, at det snart går lidt fremad for dig, og glæd dig til at komme hjem til din skønne dreng!

Anmeld

22. oktober 2013

mariamiss6

Tauf skriver:

Nå det var lidt fra mig.

Hej Tauf.

Rigtig rigtig godt at du har søgt hjælp, det er jeg glad for. 

JEg har lige en tilståelse. Jeg anmeldte et af dine indlæg, fordi jeg var i tvivl om om det nu også var dig, eller om det var en dårlig joke. DEt er før sket at nogle har skrevet 'i andres navn', så jeg anmeldte altså, og bad staff undersøge om det nu også var dig bag anonymiteten.... I samme ombæring vil jeg gerne lige pointere at jeg selvfølgelig ikke fik svar fra staff på hvem der var bag anonymiteten, og det var heller ikke min hensigt overhovedet.

Bum, så kom jeg lige af med det

Nåh, jeg er rigtig glad for at du søgte hjælp, og rigtig glad for at du føler du kan komme lidt frem igen, du er faktisk en af de skrivere jeg lægger mærke til uanset hvad du svarer på.

Anmeld

23. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt er du er tilbage sødde!! Og husk at det altid er ok at be om hjælp!! Xxxxxx

Anmeld

23. oktober 2013

MyLove E

mariamiss6 skriver:

Hej Tauf.

Rigtig rigtig godt at du har søgt hjælp, det er jeg glad for. 

JEg har lige en tilståelse. Jeg anmeldte et af dine indlæg, fordi jeg var i tvivl om om det nu også var dig, eller om det var en dårlig joke. DEt er før sket at nogle har skrevet 'i andres navn', så jeg anmeldte altså, og bad staff undersøge om det nu også var dig bag anonymiteten.... I samme ombæring vil jeg gerne lige pointere at jeg selvfølgelig ikke fik svar fra staff på hvem der var bag anonymiteten, og det var heller ikke min hensigt overhovedet.

Bum, så kom jeg lige af med det

Nåh, jeg er rigtig glad for at du søgte hjælp, og rigtig glad for at du føler du kan komme lidt frem igen, du er faktisk en af de skrivere jeg lægger mærke til uanset hvad du svarer på.

Jeg kan godt forstå at du har anmeldt det. Hvilket er helt fair :-D

Wow tak jeg troede aldrig jeg rigtig blev lagt mærke til

Anmeld

23. oktober 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Dejligt er du er tilbage sødde!! Og husk at det altid er ok at be om hjælp!! Xxxxxx

Tak Jeg havde bare lige brug for nogle dage bare som lure. Men synes og i skulle vide hvordan det gik

Anmeld

23. oktober 2013

ESV

Tauf skriver:

Tak Jeg havde bare lige brug for nogle dage bare som lure. Men synes og i skulle vide hvordan det gik

Hvor er det dejligt du har fået hjælp. Og hvor er det godt du tør sige til når du når helt derud hvor du bare skal bruge hjælp. Men for Gud skyld gør ikke alvor af dine trusler du har en lille dreng som i den grad har brug for og fortjener at have en mor!
fra Lone der bliver helt ked af det ved tanken om at nogen går og har det SÅ skidt!

Anmeld

23. oktober 2013

Kløver

Tauf skriver:

Nå det var lidt fra mig.

Godt du har fået hjælp, stærkt gået. Mange varme tanker og kram herfra

Anmeld

23. oktober 2013

mariamiss6

Tauf skriver:

Jeg kan godt forstå at du har anmeldt det. Hvilket er helt fair :-D

Wow tak jeg troede aldrig jeg rigtig blev lagt mærke til

Jow jow, og jeg lægger ellers aldrig mærke til en rygende hatfis

Anmeld

23. oktober 2013

wamse

Dejligt du har fået det bedre

Jeg bliver selv helt udskrevet i morgen, og jeg har siden fredag fået lov til at være hjemme i aften/nat timerne med min datter, da jeg ikke havde andre til det mere, og så har jeg været på afdelingen i dagtimerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.