Tauf skriver:
Så er jeg hvis klar til selv at komme på banen igen.
Først UNDSKYLD mine trusler om selvmord. Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gør lige der.
Jeg har fået hjælp nu og lidt mere styr på hvad jeg skal arbejde med.
Jeg bliver udskrevet i morgen og skal så hjem til Elias jeg har ikke set ham siden i søndag morgen. Han er hos mormor og har hygget sig vældigt. Men tror også han er klar til at komme hjem.
Min mand har haft lange dage på arbejde derefter er Elias blevet og så han ikke skulle komme til at mærke hvad der er sket
Jeg bliver igen tilknyttet dagshospitalet.
Nå det var lidt fra mig.
Tak til alle som har skrevet her , på Facebook og på sms

Hej Tauf.
Rigtig rigtig godt at du har søgt hjælp, det er jeg glad for.
JEg har lige en tilståelse. Jeg anmeldte et af dine indlæg, fordi jeg var i tvivl om om det nu også var dig, eller om det var en dårlig joke. DEt er før sket at nogle har skrevet 'i andres navn', så jeg anmeldte altså, og bad staff undersøge om det nu også var dig bag anonymiteten.... I samme ombæring vil jeg gerne lige pointere at jeg selvfølgelig ikke fik svar fra staff på hvem der var bag anonymiteten, og det var heller ikke min hensigt overhovedet.
Bum, så kom jeg lige af med det 
Nåh, jeg er rigtig glad for at du søgte hjælp, og rigtig glad for at du føler du kan komme lidt frem igen, du er faktisk en af de skrivere jeg lægger mærke til uanset hvad du svarer på.
Anmeld