Chevrolet Spark LT vs. Barnevogn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.006 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2013

Sparky

Projekt baby er sat i gang - helt fantastisk <3

Dog har jeg min bekymring ang. min elskede Chevrolet Spark!

Kan se, der har været flere forespørgsler men der er aldrig nogen, som jeg kan se, der er vendt tilbage med hvordan de har løst det?

Mit spørgsmål er derfor til dem der har en Chevrolet spark, Hvilken barnevogn har i? Hvordan har i den i bilen? Hvis i har den på hænger, hvilket har i?

Sparky har et mindre baggagerum end UP, Swift osv.. Desværre og havde ikke lige tænkt i barnevogn da jeg købte bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Nea85

Sparky skriver:

Kan se, der har været flere forespørgsler men der er aldrig nogen, som jeg kan se, der er vendt tilbage med hvordan de har løst det?

Mit spørgsmål er derfor til dem der har en Chevrolet spark, Hvilken barnevogn har i? Hvordan har i den i bilen? Hvis i har den på hænger, hvilket har i?

Sparky har et mindre baggagerum end UP, Swift osv.. Desværre og havde ikke lige tænkt i barnevogn da jeg købte bilen

Mine forældre har en Spark (tror den hedder LS), og vi har enkelte gange haft vores odder zip på x-dream-stel med, når vi har lånt deres bil. Der er ikke meget plads at gøre godt med, men det kan godt lade sig gøre, hvis man kun er tre personer i bilen.
Vi havde autostolen i passagersiden på bagsædet og lagde enkeltsædet ved siden af ned. Sædepuden skal være taget af, ellers kan det ikke lade sig gøre.
Hjulene tages af stellet og lægges i bagagerummet, og barnevognskassen skal være klappet helt sammen. Og så skal stellet og kassen ellers stå på højkant, og begge dele støder lidt mod bagagerumsklappen og førersædet, så det er en fordel hvis sædet er rykket lidt frem.
Der er så ikke rigtig plads til andet i bilen, men det kan som sagt godt lade sig gøre

Anmeld

22. oktober 2013

ano14316

Sparky skriver:

Hej... Jeg havde en spark...

Jeg havde en abc design Cobra som kan være i bagagerummet inkl barnevogns delen når man tager hjulene af...

Senere en babyjogger som kan være der uden man skiller den ad. Den kan man også få en lift til...

Anmeld

22. oktober 2013

HHC88

Vi har lige købt en Boston model fra Flip-Flap.dk, rigtig fin vogn med både autostol og klapvognsdel til Jeg har selv en Spark, og stellet kan ligge på to måder i bagagerum, som en af de få modeller på markedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2013

Fuglemor

Sparky skriver:

Vi havde en da vi kun havde et barn. Det ene bagsæde skulle ligges ned og barnevogn skubbes ind. Det var så besværligt. Og da jeg blev gravid med nr to skiftede vi. Vi havde en emmaljunga Big Star suprême. 

Anmeld

23. oktober 2013

ano14316

Så kommer billedet...

Økonomisk kan det nok best betale sig at købe baby jogger med lift til, der får man virkelig gode køreegenskaber. Og en super lækker klapvogn.
klapvognsdelen i den anden var ikke god til os da de ikke kan ligge flat og sove og vi har ofte brug for den til at sove i.
men den anden er hyggeligere synes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.