Sparky skriver:
Projekt baby er sat i gang - helt fantastisk <3
Dog har jeg min bekymring ang. min elskede Chevrolet Spark!
Kan se, der har været flere forespørgsler men der er aldrig nogen, som jeg kan se, der er vendt tilbage med hvordan de har løst det?
Mit spørgsmål er derfor til dem der har en Chevrolet spark, Hvilken barnevogn har i? Hvordan har i den i bilen? Hvis i har den på hænger, hvilket har i?
Sparky har et mindre baggagerum end UP, Swift osv.. Desværre og havde ikke lige tænkt i barnevogn da jeg købte bilen 
Mine forældre har en Spark (tror den hedder LS), og vi har enkelte gange haft vores odder zip på x-dream-stel med, når vi har lånt deres bil. Der er ikke meget plads at gøre godt med, men det kan godt lade sig gøre, hvis man kun er tre personer i bilen.
Vi havde autostolen i passagersiden på bagsædet og lagde enkeltsædet ved siden af ned. Sædepuden skal være taget af, ellers kan det ikke lade sig gøre.
Hjulene tages af stellet og lægges i bagagerummet, og barnevognskassen skal være klappet helt sammen. Og så skal stellet og kassen ellers stå på højkant, og begge dele støder lidt mod bagagerumsklappen og førersædet, så det er en fordel hvis sædet er rykket lidt frem.
Der er så ikke rigtig plads til andet i bilen, men det kan som sagt godt lade sig gøre
Anmeld