G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Det er da dejligt at høre

Tak for svar, ja jeg kan vel godt stole på det så. Det er bare noget vi har drømt om i mange år, så kan dårligt tro mine egne øjne. 

Det er også bare den dejligste følelse i hele verden ! 

Den måned hvor jeg (endelig) testede positiv, føltes det hele helt anderledes, så var slet ikke i tvivl om at jeg var gravid  Testetede positivt allerede 3+4, da jeg bare var sikker i min sag ! 

Stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Tullemulle

Anonym skriver:

Okay, det må man da sige at være uheldigt.

Var det i forbindelse med PB? 

Det var rigtig surt  ja vi var igang med PB da det skete. Er i igang med 7 måned nu, så der må meget gerne snart ske noget ! Er ved at gå ud af mit unode skind

Ps her er billedet af den falske positive test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej søde piger. Har I prøvet at en g-test har givet et falsk positivt svar? Jeg har de sidste to dage haft svagt positivt på et mærke. Men jeg bliver så nervøs for om det nu er en fejl. Det er en fra rema med to stk i. 

Jeg har ikke prøvet dem fra rema, men er du i tvivl, så gå i Matas og køb en Clear Blue digital, den lyver aldrig !

Held og lykke!

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Det var rigtig surt  ja vi var igang med PB da det skete. Er i igang med 7 måned nu, så der må meget gerne snart ske noget ! Er ved at gå ud af mit unode skind

Ps her er billedet af den falske positive test.

Ej det er bare så surt. Håber virkelig at I snart få en (rigtig) positiv test

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Det er også bare den dejligste følelse i hele verden ! 

Den måned hvor jeg (endelig) testede positiv, føltes det hele helt anderledes, så var slet ikke i tvivl om at jeg var gravid  Testetede positivt allerede 3+4, da jeg bare var sikker i min sag ! 

Stort tillykke med graviditeten! 

Tusind tak! Det er også helt ufatteligt. Det er vores første så det bliver spændende. Og tak for svar

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Jeg har ikke prøvet dem fra rema, men er du i tvivl, så gå i Matas og køb en Clear Blue digital, den lyver aldrig !

Held og lykke!

Ja sådan en må jeg prøve. Dem havde jeg helt glemt. Jeg køber en i morgen. Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.