G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
15 svar
1 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej søde piger. Har I prøvet at en g-test har givet et falsk positivt svar? Jeg har de sidste to dage haft svagt positivt på et mærke. Men jeg bliver så nervøs for om det nu er en fejl. Det er en fra rema med to stk i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej søde piger. Har I prøvet at en g-test har givet et falsk positivt svar? Jeg har de sidste to dage haft svagt positivt på et mærke. Men jeg bliver så nervøs for om det nu er en fejl. Det er en fra rema med to stk i. 

Tror faktisk aldrig jeg har hørt om nogen teste falsk positiv med mindre de har været i noget hormonbehandling.

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Tror faktisk aldrig jeg har hørt om nogen teste falsk positiv med mindre de har været i noget hormonbehandling.

Så må jeg nok forberede mig på at den er god nok

Tak for svar

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De 2 gange jeg har teste med remas test, har der været gevinst! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

l.kjoeller

så længe det er inden for tid resultatet er aflæst så kan du sagtens regne med det 

Anmeld

22. oktober 2013

Tullemulle

Hej, jeg har fået en falsk positiv før, jeg har et billed af den, ved ikke hvordan jeg sætter den ind

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Hej, jeg har fået en falsk positiv før, jeg har et billed af den, ved ikke hvordan jeg sætter den ind

Okay, det må man da sige at være uheldigt.

Var det i forbindelse med PB? 

Anmeld

22. oktober 2013

Mie89

Altså jeg har nærmest kun brugt rema's teste i det år, det tog inden lykken til smilede os, og testen har kun været positiv den måned hvor jeg var gravid  

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Altså jeg har nærmest kun brugt rema's teste i det år, det tog inden lykken til smilede os, og testen har kun været positiv den måned hvor jeg var gravid  

Det er da dejligt at høre

Tak for svar, ja jeg kan vel godt stole på det så. Det er bare noget vi har drømt om i mange år, så kan dårligt tro mine egne øjne. 

Anmeld

22. oktober 2013

Frk.S

En test (aflæst indenfor tiden i hvert fald) bliver ikke falsk positiv.

De der mener at de har oplevet falsk positiv har været gravide men graviditeten er gået til grunde så tidligt at de har troet de bare har fået mens og at g-testen var falsk positiv. 

Så positiv g-test = gravid, men ikke en garanti for at det går til held og der kommer et barn ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.