Babyindsats til autostol hvor længe ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

AnonymMor

AnthonsMor skriver:

Hvor gammel er hun? Allerede da Anthon var 8-10 uger sad kan fint i stolen uden at blive 'holdt' af dynen

Men det er jo selvfølgelig meget individuelt

okay hun er 8 uger så det passer nok meget godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

AnonymMor

Autostol.dk skriver:

Nej det er der ingen anbefalinger for. Så i skifter bare når i synes, at barnet sidder bedre i stolen uden indsatsen.

super tak 

Anmeld

22. oktober 2013

AnonymMor

FrkZier skriver:

Isaak var vidst omkring 2mdr da vi tog den ud, han kunne ikke være der ordentligt med den i

ok det er Naya os nu så det passer vidst meget godt  

Anmeld

22. oktober 2013

Kløver

Rinepigen skriver:

Hej piger  

vi har sådan en brio baby autostol hvor der er sådan en indsats og tænkte på hvor længe i brugte indsatsen til jeres babyer ? Synes nemlig at Naya er begyndt at blive ret stor til den.. Hun fylder den helt ud og det er efterhånden ret bøvlet at få hende bakset ned i den og de der skulder puder er også ret trælse at få til at sidde ordenligt da hun "fylder" så meget 

Men hvornår er det lovligt at sætte hende i autostolen uden indsats ?  

Vi tog de. Id, da der ikke var plads længere, først fjernede vi den pude de sidder på og satte den som støtte i ryggen derefter baby puden og flyttede også selerne så de passede

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Rinepigen skriver:

okay hun er 8 uger så det passer nok meget godt 

Prøv, ellers prøv det med dynen omkring, hvis det er lige på vippen til at det ikke fungerer

Anmeld

30. oktober 2013

Ida cornerup

Olivia er 1 1/2 måned og jeg syntes stadig hun sidder godt i den, men jeg tænker da også bare man tar den ud når man vokser fra den, og det er ok med barnets hoved

Det med skulderselerne, kan de ikke justeres højere op, det kan de på min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.