Mors tøj til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

malliebooh

Bertris skriver:

kan fortælle dig at hele sættet kostede under 500 kr fra nyt

Skønt, mangler egentlig bare kjole og måske nogle sko.. Alt efter hvilken kjole jeg finder Har 2 blazere selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

tarkoflen

Hvis du ammer, kan jeg virkelig anbefale denne, har lige købt den og den er så lækker og jeg agter også at bruge den, når jeg er færdig med at amme, ingen der har set den, har opdaget at det er en ammekjole

http://www.mammashop.dk/ammekjole-liv-black-dark-g rey-turqouise-milker.html

Anmeld

23. maj 2014

futte2010

Mor11 skriver:

Vi holdt godt nok dåb om foråret men jeg havde denne på fra sant tropez med simple sorte pumps til, en blazerjakke udover når vi var udendørs og en simpel lang halskæde med et stort sølvblomst-vedhæng i.

Hej har du stadig kjolen til slag 

Anmeld

25. maj 2014

pige123

Mor11 skriver:

Købt i sant tropez butikken her i byen, men de har den ikke mere da den er fra sidste år, og billedet er fra nelly.com men der er den udsolgt. Gav 500kr for den hmm. Jeg har kun brugt den den ene dag, så hvis du vil må du gerne købe min for 200kr. Kan nemlig ikk passe den mere.

det er en str m svarende til 38-40 ca.

Ville bare lige høre om du stadig havde kjolen, og om du havde lyst til at sælge den til mig?

Anmeld

25. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
pige123 skriver:

Ville bare lige høre om du stadig havde kjolen, og om du havde lyst til at sælge den til mig?

Jeg er desværre i fuld sving med at sælge til futte2010  

Anmeld

25. maj 2014

Anonymo

malliebooh skriver:

Godaften de damer 

Jeg er så småt på udkig efter hvilket tøj jeg skal have på til vores datters dåb som skal holdes d. 1. december.. Jeg er lidt på bar bund tøjmæssigt , så ville høre om nogle af jer har en stylist gemt i maven?? 

Elsker stilfuldt tøj og flotte kjoler.. Kan næsten lide alt slags tøj bortset fra noget som ser gammeldags ud osv.. Jeg er kun 20, så det må jo godt se lidt smart ud.. Hverken teenager eller gammel mor  

Jeg er ikke ligefrem en tynd pige.. Har lidt fødselsdeller og en god røv Er også lidt bredskuldret.. Ja jeg er vel hverken tyk eller tynd  

Anyway slå jer løs i forslag, både i tøj, sko og accesories..!! 

Jeg skal have denne lange sorte kjole på, et par sorte ballarinaer og sølv smykker til min datters dåb den 15. juni 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.