Mors tøj til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
malliebooh skriver:

Frygter at den nok er lidt for lille /: bor i 6500 Vojens

Hvis det er vil jeg gerne sælge dig den og så bare bytte tilbage igen hvis den ikk passer.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Benjamins'mor

malliebooh skriver:

Godaften de damer 

Jeg er så småt på udkig efter hvilket tøj jeg skal have på til vores datters dåb som skal holdes d. 1. december.. Jeg er lidt på bar bund tøjmæssigt , så ville høre om nogle af jer har en stylist gemt i maven?? 

Elsker stilfuldt tøj og flotte kjoler.. Kan næsten lide alt slags tøj bortset fra noget som ser gammeldags ud osv.. Jeg er kun 20, så det må jo godt se lidt smart ud.. Hverken teenager eller gammel mor  

Jeg er ikke ligefrem en tynd pige.. Har lidt fødselsdeller og en god røv Er også lidt bredskuldret.. Ja jeg er vel hverken tyk eller tynd  

Anyway slå jer løs i forslag, både i tøj, sko og accesories..!! 

På facebook i mappen benjamins dåb kan du se hvad jeg havde på, har nemlig ikke lige et billede på telefonen.
Den er købt i en butik der hedder garbo, men kjolen er fra villa og det er min bolero også.

Anmeld

22. oktober 2013

Pigent

Jeg vil forslå buskedragt med en blazere. Det er flot og behageligt  Også med et par støvler til 

Fx det her sæt (Alle 3 ting er fundet på smartgril.dk)

Eller en kjole med strømpebukser og støvler. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2013

Bshizzle

Mor11 skriver:

Vi holdt godt nok dåb om foråret men jeg havde denne på fra sant tropez med simple sorte pumps til, en blazerjakke udover når vi var udendørs og en simpel lang halskæde med et stort sølvblomst-vedhæng i.

Gud hvor er den smuk...!! 

Anmeld

22. oktober 2013

Bertris

Havde den her røde kjole på med en cremefarvet blazer også et par flade ballerinaer (vi holdte det i have så ingen stiletter)

og jeg er jo som dig ikke den mindste, men heller ikke den største, smed så blazeren senere da det var alt for varmt der sidst i juni, men om vinteren er den nok guld værd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2013

malliebooh

Hvis det er vil jeg gerne sælge dig den og så bare bytte tilbage igen hvis den ikk passer.? 

Har allerede lidt mine tvivl nu, så er bange for det bare vil være spild af penge på fragt

men rigtig mange tak for tilbuddet! 

Anmeld

22. oktober 2013

malliebooh

Bertris skriver:

Havde den her røde kjole på med en cremefarvet blazer også et par flade ballerinaer (vi holdte det i have så ingen stiletter)

og jeg er jo som dig ikke den mindste, men heller ikke den største, smed så blazeren senere da det var alt for varmt der sidst i juni, men om vinteren er den nok guld værd

Overvejer også lidt noget alla det

Anmeld

22. oktober 2013

malliebooh

Barnepigen skriver:

Jeg vil forslå buskedragt med en blazere. Det er flot og behageligt  Også med et par støvler til 

Fx det her sæt (Alle 3 ting er fundet på smartgril.dk)

Eller en kjole med strømpebukser og støvler. 

Rigtig mange gode forslag og lige min stil! Er alt det fundet fra smartgirl.dk ?

Anmeld

22. oktober 2013

malliebooh

Benjamins'mor skriver:

På facebook i mappen benjamins dåb kan du se hvad jeg havde på, har nemlig ikke lige et billede på telefonen.
Den er købt i en butik der hedder garbo, men kjolen er fra villa og det er min bolero også.

Rigtigt fint tøj du havde på! 

Anmeld

22. oktober 2013

Bertris

malliebooh skriver:

Overvejer også lidt noget alla det

kan fortælle dig at hele sættet kostede under 500 kr fra nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.