Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jeg har aftalt med nogle bruger her inde hvis vi finder stop knappen så sig endelig til fordi tænk når de får kærester og skal i byen osv åhh nej dog
jeg har aftalt med nogle bruger her inde hvis vi finder stop knappen så sig endelig til fordi tænk når de får kærester og skal i byen osv åhh nej dog
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den klub melder jeg mig gerne ind i! Den tanke kan jeg slet ikke håndtere (og slet ikke når han ikke er født endnu )
Den klub melder jeg mig gerne ind i! Den tanke kan jeg slet ikke håndtere (og slet ikke når han ikke er født endnu )
nej det er også bare mig hihihihhi må heller stoppe inden du får alt for mange mor kuller
B&J skriver: nej det er også bare mig hihihihhi må heller stoppe inden du får alt for mange mor kuller
Anonym skriver: Aldrig må han blive så stor Dét har jeg allerede - slemt endda :p
Aldrig må han blive så stor Dét har jeg allerede - slemt endda :p
hihiihiihihi åhh nej dig
nej de er vidunderlige og de bliver alt for hurtige for store de små kære børn
B&J skriver: hihiihiihihi åhh nej dig nej de er vidunderlige og de bliver alt for hurtige for store de små kære børn
Anonym skriver: Ja nemlig! Den går ikke haha
Ja nemlig! Den går ikke haha
niks
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128