Ekstremt utilpas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, 33+2, og har hele dagen i dag været ekstremt utilpas!
Mine øjne sortner, og jeg er svimmel og har koldsved. Derudover har jeg mange plukveer og føler mig meget utilpas i maven.
Er det normalt?
Har spist og drukket en masse, men intet hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

B&J

det kan jo bare være en alm virus.

men det kan også være dit blod sukker der spiller et pus

det kan også være jern

det kan også bare være helt alm graviditets fnidder. men lige meget hvad det er slet ikke sjovt

KÆMPE KRAMMER

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan jo bare være en alm virus.

men det kan også være dit blod sukker der spiller et pus

det kan også være jern

det kan også bare være helt alm graviditets fnidder. men lige meget hvad det er slet ikke sjovt

KÆMPE KRAMMER

Jern tager jeg hver dag, men det kan da være det ikke er nok længere.
Nej det er bestemt ikke sjovt. Man bliver bare så bekymret når man bliver så dårlig og baby ligger i maven

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Jern tager jeg hver dag, men det kan da være det ikke er nok længere.
Nej det er bestemt ikke sjovt. Man bliver bare så bekymret når man bliver så dårlig og baby ligger i maven

bare rolig babyen har det godt inde i din mave, når du får det sådan skal du bare slappe af og drikke masser af vand.

men ja ring til din læge imorgen og få bestilit en tid for at få tjekket jern evt blodsukker så er du på den sikker side

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

bare rolig babyen har det godt inde i din mave, når du får det sådan skal du bare slappe af og drikke masser af vand.

men ja ring til din læge imorgen og få bestilit en tid for at få tjekket jern evt blodsukker så er du på den sikker side

Det vil jeg gøre, tak for dine beroligende ord!

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre, tak for dine beroligende ord!

det var så lidt. og ved du hvad det er jo klart vi er sådan der er jo en baby i maven og vi er jo bare mor selv om vi ikke har babyen hos os inu

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det var så lidt. og ved du hvad det er jo klart vi er sådan der er jo en baby i maven og vi er jo bare mor selv om vi ikke har babyen hos os inu

Ja det har du helt ret i! Havde jeg ikke været gravid havde jeg på INGEN måde være bekymret over at være dårlig, men ligeså snart der sker det mindste i graviditeten synes jeg godt nok at nervøsiteten stiger en hel del!

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det har du helt ret i! Havde jeg ikke været gravid havde jeg på INGEN måde være bekymret over at være dårlig, men ligeså snart der sker det mindste i graviditeten synes jeg godt nok at nervøsiteten stiger en hel del!

jaaaa det er lidt skrækkeligt men ja sådan er vi jo bare totalt pyller mødere tænk når de skal i byen puhh det snakkede vi om igår her hjemme selv om han kun er 3½

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaaa det er lidt skrækkeligt men ja sådan er vi jo bare totalt pyller mødere tænk når de skal i byen puhh det snakkede vi om igår her hjemme selv om han kun er 3½

Ååååh Gud så store må mine børn aldrig blive!

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Ååååh Gud så store må mine børn aldrig blive!

jeg har aftalt med nogle bruger her inde hvis vi finder stop knappen så sig endelig til fordi tænk når de får kærester og skal i byen osv åhh nej dog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.