Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VråJepsen skriver: Hej damer Hvilke forandringer oplevede/oplever i omkring jeres igennem graviditeten? Jeg synes mit hår er blevet meget stift og kruset.. Men samtidig synes jeg også det vokser stærkt. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind, eller den er god nok Er der evt. nogle der har før og efter billeder, eller billeder af deres hår igennem graviditeten, i forhold til hvor meget det voksede, og hvor hurtigt? Så vil jeg gerne se dem! :-)Rigtig god mandag til jer alle!
Hej damer Hvilke forandringer oplevede/oplever i omkring jeres igennem graviditeten? Jeg synes mit hår er blevet meget stift og kruset.. Men samtidig synes jeg også det vokser stærkt. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind, eller den er god nok Er der evt. nogle der har før og efter billeder, eller billeder af deres hår igennem graviditeten, i forhold til hvor meget det voksede, og hvor hurtigt? Så vil jeg gerne se dem! :-)Rigtig god mandag til jer alle!
mit hår blev endnu mere tyndt (troede ikke det avr muligt) og faldt af i store totter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: mit hår blev endnu mere tyndt (troede ikke det avr muligt) og faldt af i store totter
Månsson skriver: Nu har jeg meget kraftigt hår i forvejen og der er ik blevet mindre også har jeg fået masser af store krøller også er det blevet voldsomt langt. Så i næste uge hedder det frisør og nyt look til mutti
Nu har jeg meget kraftigt hår i forvejen og der er ik blevet mindre også har jeg fået masser af store krøller også er det blevet voldsomt langt. Så i næste uge hedder det frisør og nyt look til mutti
Det sjovt som det kan ændre sig, mit det plejer også bare at være helt glat, og kedeligt. nu har det os fået noget fald, men noget underligt noget
Ja det er lidt underligt. Min kæreste sidder lige og siger, at det også er blevet en del lysere, det kan jeg dog ikke selv se
Lykke:) skriver: Ja det er lidt underligt. Min kæreste sidder lige og siger, at det også er blevet en del lysere, det kan jeg dog ikke selv se
VråJepsen skriver: Ej hvor sjovt
Ej hvor sjovt
VråJepsen skriver: Det glæder jeg mig til at se, du må smide billeder ind
Det glæder jeg mig til at se, du må smide billeder ind
Månsson skriver: Det bliver så dejligt. Er desværre holdt med at ligge billeder osv ind
Det bliver så dejligt. Er desværre holdt med at ligge billeder osv ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128