Jeres hår under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

FrkZier

VråJepsen skriver:

Hej damer

Hvilke forandringer oplevede/oplever i omkring jeres igennem graviditeten?

Jeg synes mit hår er blevet meget stift og kruset.. Men samtidig synes jeg også det vokser stærkt.
Ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind, eller den er god nok

Er der evt. nogle der har før og efter billeder, eller billeder af deres hår igennem graviditeten, i forhold til hvor meget det voksede, og hvor hurtigt? Så vil jeg gerne se dem! :-)

Rigtig god mandag til jer alle!

mit hår blev endnu mere tyndt (troede ikke det avr muligt) og faldt af i store totter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

FrkZier skriver:

mit hår blev endnu mere tyndt (troede ikke det avr muligt) og faldt af i store totter

efter endt graviditet, eller under?

Anmeld

21. oktober 2013

vitapigen

Under min første graviditet var mit hår kraftigt og så sundt ud, og jeg fællede næsten ikke... 2 mdr efter jeg havde født fællede jeg som aldrig før. Det var så vildt.... Troede jeg mistede alt mit hår

Anmeld

21. oktober 2013

L&V

Nu har jeg meget kraftigt hår i forvejen og der er ik blevet mindre også har jeg fået masser af store krøller også er det blevet voldsomt langt. Så i næste uge hedder det frisør og nyt look til mutti

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Månsson skriver:

Nu har jeg meget kraftigt hår i forvejen og der er ik blevet mindre også har jeg fået masser af store krøller også er det blevet voldsomt langt. Så i næste uge hedder det frisør og nyt look til mutti

Det glæder jeg mig til at se, du må smide billeder ind

Anmeld

21. oktober 2013

Lykke:)

Det sjovt som det kan ændre sig, mit det plejer også bare at være helt glat, og kedeligt. nu har det os fået noget fald, men noget underligt noget

Ja det er lidt underligt.
Min kæreste sidder lige og siger, at det også er blevet en del lysere, det kan jeg dog ikke selv se

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Lykke:) skriver:

Ja det er lidt underligt.
Min kæreste sidder lige og siger, at det også er blevet en del lysere, det kan jeg dog ikke selv se

Ej hvor sjovt

Anmeld

21. oktober 2013

Lykke:)

VråJepsen skriver:

Ej hvor sjovt

Ja, det er underligt!

Anmeld

21. oktober 2013

L&V

VråJepsen skriver:

Det glæder jeg mig til at se, du må smide billeder ind

Det bliver så dejligt. Er desværre holdt med at ligge billeder osv ind

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Månsson skriver:

Det bliver så dejligt. Er desværre holdt med at ligge billeder osv ind

øv. Du har ikke instagram eller andet, man kan følge din forvandling på, så? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.