Jeres hår under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
26 svar
4 synes godt om
21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej damer

Hvilke forandringer oplevede/oplever i omkring jeres igennem graviditeten?

Jeg synes mit hår er blevet meget stift og kruset.. Men samtidig synes jeg også det vokser stærkt.
Ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind, eller den er god nok

Er der evt. nogle der har før og efter billeder, eller billeder af deres hår igennem graviditeten, i forhold til hvor meget det voksede, og hvor hurtigt? Så vil jeg gerne se dem! :-)

Rigtig god mandag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

ano14316

VråJepsen skriver:

Hej damer

Jeg synes mit hår er blevet meget stift og kruset.. Men samtidig synes jeg også det vokser stærkt.

Er der evt. nogle der har før og efter billeder, eller billeder af deres hår igennem graviditeten, i forhold til hvor meget det voksede, og hvor hurtigt? Så vil jeg gerne se dem! :-)

Mit blev meget kraftigere... Før var jeg mega tyndhåret, nu er jeg bare tyndhåret...

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

ano14316 skriver:

Mit blev meget kraftigere... Før var jeg mega tyndhåret, nu er jeg bare tyndhåret...

åh, vil også gerne have tykt/kraftigt hår. Har sådanne noget fe hår.

Anmeld

21. oktober 2013

Benjamins'mor

VråJepsen skriver:

Hej damer

Mit hår var meget svært at frisere, synes hele tiden det har filtret.
Synes også mit er vokset hurtigere - men tror simpelthen det er fordi at man ikke farver håret og det så er sundt. Det voksede nemlig også hurtigt med Benjamin.

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Benjamins'mor skriver:

Mit hår var meget svært at frisere, synes hele tiden det har filtret.
Synes også mit er vokset hurtigere - men tror simpelthen det er fordi at man ikke farver håret og det så er sundt. Det voksede nemlig også hurtigt med Benjamin.

Tror helt bestemt også mit hår har godt af en pause fra alle de kemikalier

Synes bare det virker underligt, at det føles stift og kruset, men stadig vokser stærkere end før.

Anmeld

21. oktober 2013

mrhl

VråJepsen skriver:

Hej damer

Jeg synes det er blevet rigtig flot og kraftigt! Og tænker også det kan have noget at gøre med at det ikke lider overlast af alle de kemikalier jeg normalt putter i :b

Anmeld

21. oktober 2013

ano14316

Jeg har ikke farvet hår i mange år og bruger ikke meget kemi i håret, heller ikke før.. og det er stadig blevet kraftigere nu er jeg spændt på denne graviditet om det bliver endnu kraftigere eller tyndere måske...

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

ano14316 skriver:

Jeg har ikke farvet hår i mange år og bruger ikke meget kemi i håret, heller ikke før.. og det er stadig blevet kraftigere nu er jeg spændt på denne graviditet om det bliver endnu kraftigere eller tyndere måske...

Jeg har ikke lavet andet.. Frisøren var min bedste ven, så det nok meget sundt med en pause!

Anmeld

21. oktober 2013

Lykke:)

VråJepsen skriver:

Hej damer

Mit bliver ekstremt fedtet rigtig hurtigt og så fælder jeg værre end nogensinde jeg har altid haft ret tykt hår, og det har jeg stadig har bare fået mange flere krøller

Anmeld

21. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Lykke:) skriver:

Mit bliver ekstremt fedtet rigtig hurtigt og så fælder jeg værre end nogensinde jeg har altid haft ret tykt hår, og det har jeg stadig har bare fået mange flere krøller

Det sjovt som det kan ændre sig, mit det plejer også bare at være helt glat, og kedeligt. nu har det os fået noget fald, men noget underligt noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.