håber der er nogen online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
18 svar
48 synes godt om
20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er for første gang i 3 år kommet halv fuld hjem.

Da jeg kommer hjem, er min dyne lagt på sofaen ssmmen med min telefon.

Håber der er nogen online som kan hjælpe mig. Om 5 min tager jeg de piller som skal til at gøre det forbi.

Moderat i må aldrig vise hvem jeg er. Undskyld Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Dinsen

håber virkelig du bare har lagt dig under dynen for at sove rusen ud... 

vil du ikke godt være sødt at skrive hvordan du har det?? jeg har selv været i samme båd som dig, så ved lidt om hvordan du har det... hvis du føler for det er du velkommen til at skrive en pb 

håber virkelig det bedste for dig 

Anmeld

20. oktober 2013

vitapigen

Håber ikke du har gjort det? Du må jo tage en snak med manden hvad du har gjort galt??

Anmeld

20. oktober 2013

Maja88

Håber ikke du har gjort det..

Tydee ikke på du har lyst til at dø siden du skriver dette opslag...

N tager du piller er der ingen vej udenom.. selvom du bliver fundet og du bluver udpumpet kan skaden desværre allerede være sket.. så håber ikke du har gjort det

Anmeld

20. oktober 2013

Sujan

Hvad kan da være grund til at du er kommet så langt ud???? Håber ikke du har børn.. Ville da være forfærdeligt hvis de skulle undvære deres mor.

Og ved at du skriver dette oplæg, må det være et råb om hjælp. Håber nogle omkring dig kan hjælpe dig ud af dette.
Skriv gerne igen om, hvordan det går dig

Anmeld

20. oktober 2013

Frk. Petersen

Nu får jeg nok høvl! Men jeg bliver simpelthen så sur når jeg ser sådan noget! Selvmord er simpelthen så egoistisk som noget kan være!! Jeg har oplevet op til flere veninder/venner, der ikke længere er her fordi de har valgt en evig løsning på et midlertidigt problem!!
Jeg er selv et problembarn, (med det mener jeg at jeg har haft alle odds imod mig) og kan godt forstå man bliver drevet ud hvor man tænker "jeg kan bare ikke mere!" - Kan bare absolut ikke accepterer det!! Jeg syntes du burde søge hjælp, et andet sted end her hvor folk intet kan gøre, og måske bliver skide bekymret over hvordan du har det!! (inkl mig selv) Hold kæft hvor er det tarveligt altså!! Håber du tager dig sammen, rejser dig fra dit problem og kæmper videre!! Ellers har du jo bare givet op, det har jeg intet til overs for!!
Hvis det har noget med din kæreste at gøre, så tænk på hvad han kommer til at leve med resten af livet!!
Sender selvfølgelig et kram med på vejen, men kun i den tro og med det håb om at du tager dig sammen!

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Hvad kan da være grund til at du er kommet så langt ud???? Håber ikke du har børn.. Ville da være forfærdeligt hvis de skulle undvære deres mor.

Og ved at du skriver dette oplæg, må det være et råb om hjælp. Håber nogle omkring dig kan hjælpe dig ud af dette.
Skriv gerne igen om, hvordan det går dig

Jeg er her endnu pga mit barn.

Anmeld

20. oktober 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Jeg er her endnu pga mit barn.

Det var godt.

uden at kende mere til fin situation, så tror jeg altså at du er nødt til at få noget professionel hjælp også.

Du skal ikke gå rundt og have det sådan

Jeg ønsker dig al mulig medgang i livet

Anmeld

20. oktober 2013

wamse

Jeg er rigtig ked af at du har det sådan, men men som en anden også er inde på, at jeg synes det er strengt at oprette en sådan indlæg her inde. Vi kan så alle sidde her, med en frygtelig viden om et andet menneske, som vi på ingen måde kan gøre noget for at hjælpe 

Jeg ved at der en gang før, er oprettet et indlæg som dit, og der kom også rektioner som dette.

Jeg er ked af, hvis du tager det som om jeg ikke føler med dig, for det gør jeg, men hold op, hvor det her sætter andre i en kæmpe klemme, for vi har ingen chancer for at hjælpe dig, eller at gøre noget.

Håber du får den hjælp og søger den hjælp som du har brug for 

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal indlægges igen. Hilsen Tauf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.