Fortryder fravalget af amning. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.865 visninger
25 svar
7 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, det er nemlig hvad jeg gør.
Min datter er 6 dage gammel, og jeg fortryder virkeligt at jeg har fravalgt at amme hende. Har så dårlig samvittighed og er helt grædefærdig over min beslutning.

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette, udover at komme af med min frustration. Kan jo ikke rigtigt gøre noget ved det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Min datter er 6 dage gammel, og jeg fortryder virkeligt at jeg har fravalgt at amme hende. Har så dårlig samvittighed og er helt grædefærdig over min beslutning.

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette, udover at komme af med min frustration. Kan jo ikke rigtigt gøre noget ved det nu.

Har du fået ammestop-piller?

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Har du fået ammestop-piller?

Ja, jeg fik 2 lige efter jeg havde født.

Anmeld

19. oktober 2013

salix

Anonym skriver:

jeg tænker at der var en god grund til det valg du tog så måske du skal holde fast i denne og glemme den dårligesamvitighed.... 

Anmeld

19. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Har du prøvet at se om der er mælk nu?
Hvis ikke er der nok ikke så meget at gøre men acceptere beslutningen og få det bedste ud af det 

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Har du prøvet at se om der er mælk nu?
Hvis ikke er der nok ikke så meget at gøre men acceptere beslutningen og få det bedste ud af det 

Kan man godt det?

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

salix skriver:

jeg tænker at der var en god grund til det valg du tog så måske du skal holde fast i denne og glemme den dårligesamvitighed.... 

Enig Jeg kunne desværre ikke amme og havde vildt dårligt samvittighed, men nu hvor jeg ser på min 2 årige søn som stor trives er jeg ikke det mindst ked af at han blev flaskebarn

Anmeld

19. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Kan man godt det?

Du kan prøve at lægge baby til og se hvad der sker...eller du kan prøve om du kan malke ud. Men jeg ved slet ikke om det vil virke.

Anmeld

19. oktober 2013

Karina84

Anonym skriver:

Kan man godt det?

Hvis du har fået ammestop pillerne er jeg ikke sikker på at du må... Jeg fik at vide at det var meget vigtigt at jeg ikke lagde hende til efter jeg havde taget dem, men hvor lang tid der går før det er ude af kroppen igen er jeg ikke sikker på.

Anmeld

19. oktober 2013

Sundahl88

prøv at snakke med lægen om der er noget at gøre... hvis ikke må du se om du kan finde de positive sider - du kan bl.a. få et overblik over hvor meget dit barn spise, du skal ikke sidde med brysterne fremme (hvis man er lidt blufærdig) osv.!

min datter var flaskebarn og det er der ikke noget galt i.

der er også mange ting jeg ville ønske jeg kunne gøre om - men når jeg ser på min datter er hun jo fin som hun er. 

du kan sagtens give dit barn den nærhed alligevel (hud til hud og anden fysisk kontakt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.