LuLy skriver:
Ja, jeg spørger fordi vi pt bor i en 2-værelses lejlighed med 2 børn. De er henholdsvis 2 år og 5 mdr.
Vi vil jo gerne have noget større, men jeg er under uddannelse og vi kan ikke købe noget større nu og vi vil ikke leje. Men vi bor så billigt at vi burde kunne spare en masse penge op. Og jo længere vi bæiver boende her, jo mere kan vi spare sammen.
Men hvor længe kan vi tillade os for det første at børnene ikke har et ordentligt værelse og for det andet at de skal dele? De er en dreng og en pige, så jeg synes ikke de skal dele værelse altid.
Men hvornår skal de have eget og hver deres værelse?
Ved du hvad jeg tror det er hvad de vokser op med

Jeg har aldrig delt værelse med min søster (6 år ældre end mig)
Men jeg havde en veninde, som delte værelse med sin ene lillesøster, til hun var 13. Jeg synes det var vildt underligt og kunne overhoved ik forstå hun kunne overleve det. Men var jo ganske enkelt fordi jeg bare altid selv, havde haft den luksus at have mit eget

Havde jeg været vandt til det, havde det jo også bare været normalt for mig.
Dine børn tager ihvertfald ikke skade af det. Hvad gjorde man i gamle dage?
Men ja problemet kan da blive, når den ene gerne vil lege med dukker alene og lillebror/søster kommer og blander sig, men det problem har vi altså også her, trods de har hver deres værelse

Sirius (2) åbner da bare døren, hvis han synes han skal være med i Luna's (5) leg..
Anmeld