Er nervøs over blødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
3 synes godt om
19. oktober 2013

Kvist

Jeg er i uge 9+0 i dag og begyndte i går til middag at bløde, bløder stadig.. Det vælter ikke ud, men vil stadig mene det er mere end pletblødning..

Har googlet det en masse i dag, og kan godt se det ikke er unormalt.. Hvis jeg ikke havde været gravid ville det have passet med min mens i disse dage, og i torsdags havde vi sex..

Har en murren i underlivet..

Har overvejet at ringe til vagtlægen, men de siger sikkert bare jeg skal lægge mig på sofaen og slappe af, og lade ske hvad der sker..

Er vildt stresset over det, for nogle år siden havde jeg en spontan abort og vagtlægen var ikke videre interesseret i at hjælpe - orker ikke at skal alt det igennem igen.. 

Nogen der har oplevet noget lignende, hvor længe blødte i?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

CroQuis

Hej

Jeg havde en blødning uge 7+2. Havde lige været til ts 2 dage inden, og der var alt fint - vi havde fået at vide at vi skulle have tvillinger...

Vi ringede til vagtlægen som sendte mig til scanning. Alt så stadig fint ud, og der var liv i tvillingerne. Men jeg havde en hæmatom i livmoderen, så det kunne gå begge veje.

Den ene tvilling viste sig desværre at være død i uge 9.. Men den anden lever i bedste velgående, og er i uge 27 nu. Du kan evt kigge nærmere på mine tråde:

https://www.baby.dk/debat/218191pi1/graviditet/bloedning-uge-72.aspx

https://www.baby.dk/debat/218609pi1/graviditet/update-paa-bloedning-72.aspx

https://www.baby.dk/debat/219704pi1/graviditet/----og-to-blev-til-en---.aspx

Håber det bedste for dig 

Anmeld

19. oktober 2013

BigHope13

Kvist skriver:

Jeg er i uge 9+0 i dag og begyndte i går til middag at bløde, bløder stadig.. Det vælter ikke ud, men vil stadig mene det er mere end pletblødning..

Har googlet det en masse i dag, og kan godt se det ikke er unormalt.. Hvis jeg ikke havde været gravid ville det have passet med min mens i disse dage, og i torsdags havde vi sex..

Har overvejet at ringe til vagtlægen, men de siger sikkert bare jeg skal lægge mig på sofaen og slappe af, og lade ske hvad der sker..

Er vildt stresset over det, for nogle år siden havde jeg en spontan abort og vagtlægen var ikke videre interesseret i at hjælpe - orker ikke at skal alt det igennem igen.. 

Først får du lige en kæmpe krammer

jeg har heldigvis ikke prøvet at bløde under graviditeten så kan kun fortælle hvad jeg har læst og hørt fra andre.
Mit råd er at du ligger dig og får slappet godt af, og tænke at så længe du ikke har smerter er det kun godt.
Hvis du bliver meget bekymret eller bange synes jeg du skal kontakte vagtlægen, også selvom de ikke kan gøre noget hvis det væreste skulle ske.

Men synes at have hørt gentagende gange at så længe du ikke har smerter så skal du blot forsøge at slappe godt af
krydser for det er helt harmløst og snart går væk igen

Anmeld

19. oktober 2013

Thereseh

Jeg blødte også inden de første 12 uger var gået, men har i dag en skønt og rask dreng på 2 år 

Jeg ringede til Hvidovre, og fik en scanning samme dag. Alt var ok. 

Anmeld

19. oktober 2013

Lotus86

Jeg blødte 3-4 gange inden 10. uge, og betalte mig til flere tryghedsscanninger, som alle viste at alt var fint. Har ikke blødt siden og er nu i 33. uge.

Hvis du er meget utryg ville jeg købe en scanning, som forhåbentlig viser at alt er fint

Anmeld

19. oktober 2013

l.kjoeller

Kvist skriver:

Jeg blødte og mistede på den måde men kender også flere der gjorde og gennemførte graviditeten.  Jeg blev skannet akut. Ville ringe for at du kan få vished og ro. Ønsker dig det bedste

Anmeld

19. oktober 2013

Kvist

CroQuis skriver:

Hej

Jeg havde en blødning uge 7+2. Havde lige været til ts 2 dage inden, og der var alt fint - vi havde fået at vide at vi skulle have tvillinger...

Vi ringede til vagtlægen som sendte mig til scanning. Alt så stadig fint ud, og der var liv i tvillingerne. Men jeg havde en hæmatom i livmoderen, så det kunne gå begge veje.

Den ene tvilling viste sig desværre at være død i uge 9.. Men den anden lever i bedste velgående, og er i uge 27 nu. Du kan evt kigge nærmere på mine tråde:

https://www.baby.dk/debat/218191pi1/graviditet/bloedning-uge-72.aspx

https://www.baby.dk/debat/218609pi1/graviditet/update-paa-bloedning-72.aspx

https://www.baby.dk/debat/219704pi1/graviditet/----og-to-blev-til-en---.aspx

Håber det bedste for dig 

Tak tak.. Det altid rart med lidt at sammenligne med, selvom 2 graviditeter jo aldrig er ens.. 

Den murren jeg havde i maven er forsvundet, men hvis jeg stadig bløder i morgen, ringer jeg til vagtlægen og tigger om en scanning.. 

Anmeld

19. oktober 2013

Kvist

BigHope13 skriver:

Først får du lige en kæmpe krammer

jeg har heldigvis ikke prøvet at bløde under graviditeten så kan kun fortælle hvad jeg har læst og hørt fra andre.
Mit råd er at du ligger dig og får slappet godt af, og tænke at så længe du ikke har smerter er det kun godt.
Hvis du bliver meget bekymret eller bange synes jeg du skal kontakte vagtlægen, også selvom de ikke kan gøre noget hvis det væreste skulle ske.

Men synes at have hørt gentagende gange at så længe du ikke har smerter så skal du blot forsøge at slappe godt af
krydser for det er helt harmløst og snart går væk igen

Tak..

Lige netop i dag har det været svært at smide mig på sofaen.. Vi har fremvisning af huset kl 17.00.. Men kæresten kom hjem og støvsugede og så må de leve med gulvet ikke er vasket..!

Så har lagt på sofaen det meste af dagen, og den murren jeg havde i underlivet er forsvundet.. Og heldigvis ingen smerter.. Krydser bare alt for at alt er som det skal være..

Anmeld

19. oktober 2013

Kvist

Thereseh skriver:

Jeg blødte også inden de første 12 uger var gået, men har i dag en skønt og rask dreng på 2 år 

Jeg ringede til Hvidovre, og fik en scanning samme dag. Alt var ok. 

Har også besluttet at ringe til vagtlægen i morgen hvis det ikke ændre sig.. For en sikkerheds skyld..

Anmeld

19. oktober 2013

Kvist

Lotus86 skriver:

Jeg blødte 3-4 gange inden 10. uge, og betalte mig til flere tryghedsscanninger, som alle viste at alt var fint. Har ikke blødt siden og er nu i 33. uge.

Hvis du er meget utryg ville jeg købe en scanning, som forhåbentlig viser at alt er fint

Har besluttet at ringe til vagtlægen i morgen hvis der ikke sker en ændring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.