hvor er alle henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

det er en ydervæg. Jeg har ikke rørt ved det endnu, men nu må vi se.

hmmm, hvis det er en ydervæg er det jo et tegn på at fugerne måske trænger til at blive fuget op....hvis det er lejet er det udlejeren der skal stå for sådan en reperation, ihvertfald er det noget giftigt lort hvis du ikke får gjort noget ved det, men det kunne jeg jo læse at du ved alt om.
det er dælme træls for jer.
jeg håber i kan finde en løsning på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] øhmm det der spinning koster 600 for 3 mdr også kan man gå 2 gange om ugen Selve benyttelse af motionscentret koster : 1 mdr 300,- kr 3 mdr 750,- kr 6 mdr 1200,- kr 12 mdr 2100,- kr og ja det er sgu dyrt men jeg blir nødt til at gøre noget ved det nu.. har simpelthen rygrad som kakao hvad mad angår mad i øjeblikket :'( [/citat] det er nøjagtigt det samme her, jeg sidder i en eller anden underlig form for selvmelidenhed, og er så stopfyldt med dårlige undskyldninger....øv jeg hader det, og jeg ved jeg skal igang igen, men kan ikke rigtig finde gejsten! jeg har virkelig overvejet at snuppe suppekuren i en uge, for lige at komme igang igen, men jeg ved ikke om jeg kan overholde det, og om jeg gider...altså, jeg er totalt svagpisser lige nu

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

har sendt dig et billede over msn

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

jeg har også modtaget det, men der sker ikke en disse? jeg tror det er den her bærbare der er ved at være træt i koderne

Anmeld

23. marts 2008

Rasmine

Vi er sgu ski da sammen med familien, i disse skønne påskedage.
Skulle du i øvrigt ikke til at have en lille pause ?
;)

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

jo det skulle jeg vel, men ikke så snart havde man meldt ud, før at admin snakkede anmelderknapper og hvad ved jeg...lol....så jeg blev jo helt skræmt fra at holde pause.

well, jeg kan jo nå pausen endnu, men hvad der undre mig er at der bliver mere og mere stille her...mon folk har fået et liv ved siden af?

Anmeld

23. marts 2008

Marco2

Hej Slogs. Har været til påskefrokost hos svigerfar. Og skal i aften ha' kvali-tid med kæresten med snoller og den der film der kommer på TV2 med Al Pacino og Colin Farrell.... uden den bærbare tændt :) Kan fortælle at det går meget bedre med at spise for Em så det er dejligt. Det har åbenbart været godt for hende at komme hjem i vante omgivelser. AG

Anmeld

23. marts 2008

ivfmarie

hmm.... en update fra mit liv... puuuh, hvor skal jeg starte?

Jamen, nettet har jo været nede, så jeg var jo tvunget til at få tiden toil at gå på "gammeldaws" facon, med snak, spile og strikkeri. Og så har manden haft ferie (har stadig) så vi har rigtig leget mor far og børn. Her i påsken har vi bare ræset rundt mellem familiemedlemmerne, hårdt for mor og far, men ungerne har bare være fantastiske! De har elsket at komme ud og se en masse, og de har virkelig været så søde og artige. Jeg har simpelthen siddet gang på gang og kigget på dem, med den her sprudlende fornemmelse i maven: ufattelig stolthed og overvældende kærlighed (L) - kender I det?
Men vi er slet ikke færdige med påskeriet endnu... vi rykker til Hulsig i morgen, op til mine forældre - en dag med ren afslapning i skønne omgivelser, og lur mig om ikke bedstefar giver en tur på kælken ;).
Tirsdag ryger begge ungerne i dagpleje - og mor skal ha nyt hår hos frisøsen - wahuuu!!!
Onsdag kommer SP, så Malte skal pjække fra dp allerede 2.dag.
Og torsdag ved I jo selv hvad jeg skal ;) hvis eller vejret tillader det!

Nok for nu - rod og opvask kalder!

Marie - SuperMom

Anmeld

24. marts 2008

Lise

Halløøøøøj, jeg er her :)

Vi har netop tilbragt nogle dage (tors-søn) hos mine forældre, så torsdag kørte vi hele dagen, og på trods af den lange køretur til det nordjyske var Simon bare sådan en guttermand! Ingen hyl eller noget selvom han blev utålmodig til sidst, og i øvrigt er stoppet med at sove i bilen fra den ene dag til den anden. Fredag var der påskefrokost med familie og venner, og så gik den dag. Lørdag var mine forældre, Christian, Simon og jeg inde i Aalborg og spise dejlig frokost (Pingvin - suuuuuperlækker frokost-tapas-restaurant, muuuuuums!!!), og lørdag aften var der alenetid for Christian og jeg. Mine forældre tog Simon, og Christian og jeg gik ud og spiste for en halv milliard, men der manglede heller ingenting :D og igår søndag kørte vi så hele vejen hjem igen, og igen var Simon en stjerne på trods af den lange, lange køretur....

Idag står den vist på slap-af, og så skal jeg bringe orden i mit pensum - skal jo snart igang med at læse til eksamen (gaaab!)... Christian har snakket om at køre til bageren efter brød, så det sidder jeg og venter på at han tager sig sammen til lige nu...

Håber vi alle får en god dag!

Hilsen fra den morgenfriske :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.