Halløøøøøj, jeg er her :)
Vi har netop tilbragt nogle dage (tors-søn) hos mine forældre, så torsdag kørte vi hele dagen, og på trods af den lange køretur til det nordjyske var Simon bare sådan en guttermand! Ingen hyl eller noget selvom han blev utålmodig til sidst, og i øvrigt er stoppet med at sove i bilen fra den ene dag til den anden. Fredag var der påskefrokost med familie og venner, og så gik den dag. Lørdag var mine forældre, Christian, Simon og jeg inde i Aalborg og spise dejlig frokost (Pingvin - suuuuuperlækker frokost-tapas-restaurant, muuuuuums!!!), og lørdag aften var der alenetid for Christian og jeg. Mine forældre tog Simon, og Christian og jeg gik ud og spiste for en halv milliard, men der manglede heller ingenting :D og igår søndag kørte vi så hele vejen hjem igen, og igen var Simon en stjerne på trods af den lange, lange køretur....
Idag står den vist på slap-af, og så skal jeg bringe orden i mit pensum - skal jo snart igang med at læse til eksamen (gaaab!)... Christian har snakket om at køre til bageren efter brød, så det sidder jeg og venter på at han tager sig sammen til lige nu...
Håber vi alle får en god dag!
Hilsen fra den morgenfriske :S
Anmeld