hvor er alle henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Loggidut

Ivf, Kalaha, grynt...ja hvor pokker er i blevet af?
hvad med Tynen, bacon og lise....kan i så lige komme ind i kampen igen...8D
Jeg mangler update på jeres liv...se så lige at komme ind med jer...
og det gælder også andre som ikke har været her i nogle dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

Mikkelmusen

kunne også godt bruge ivf, til at svare på en sidste ting om svamp :P

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

kunne også godt bruge ivf, til at svare på en sidste ting om svamp :P

hvis det er ang det med masker, så tror jeg du skal kigge på om området er vådt eller tørt...

hvis det er vådt, skal du ihvertfald sørge for at få stoppet årsagen til svampen.

væggen det er på, er det en ydervæg, eller ligger den op mod et badeværelse?

men maske tror jeg ikke bliver nødvendigt, ikke bare for at fjerne det (vil jeg da ikke tro) men du er nød til at finde årsagen til at den er der...ellers er det bare en skrue uden ende

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

i må nøjes med mig..

jeg sidder her og arbejder lidt.. mens emil sover og Ea spiller Oline på den anden computer.. :)

Vi skal over til mine forældre at spise i aften.. Dejligt.. gratis mad er min livret.

jannik har og er jo på arbejde hele påskeferien..torsdag til mandag. :S men sådan er det - han arbejder når jeg har fri og omvendt..

Emil skal køres ind i dp den 1. april.

nå det var lidt fra solskinnede falster...

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

i må nøjes med mig..

jeg sidder her og arbejder lidt.. mens emil sover og Ea spiller Oline på den anden computer.. :)

Vi skal over til mine forældre at spise i aften.. Dejligt.. gratis mad er min livret.

jannik har og er jo på arbejde hele påskeferien..torsdag til mandag. :S men sådan er det - han arbejder når jeg har fri og omvendt..

Emil skal køres ind i dp den 1. april.

nå det var lidt fra solskinnede falster...

hov det hedder da ikke nøjes når det er dig...lol....godt du er her...så sker der da lidt på linjen...altså kender du ikke det, jeg har bagt franskbrød og hvade vildt lyst til at der skulle ske lidt, så jeg inviterede svigermekanikken, men svigerfar var på job, så inviterede jeg en veninde, men hun havde travlt...ja så sidder man her, halv snottet med sygt barn, og keder sig...og så håber man på man lige kan taste sig ind her...for at se en masse sjovt, men næææ nej,....der er ikke kommet flere indlæg siden jeg kiggede sidst...snøft!

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

jo jo det kender jeg godt.. jeg har også skrevet en besked til min veninde med børn på samme alder som mine.. for at høre om vi skulle komme forbi i dag, det ligger på vejen over til de gamle..

men hun har stadig ik svaret, og nu er det snart lige meget.. :S

men jeg vil da gerne smage dit franskbrød.. hihi

hey har jeg fortalt jeg skal starte i motionscenter på tirsdag og ondag den 2. skal jeg starte til spinning.. og jeg glæder mig bare så meget til at komme igang..

Jannik har sagt god for det. For det kommer til at foregå om aftenen.. eller hvert fald sidst på eftermiddagen..

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

og nu med Emil ved siden af også..for han gad da ik sove.. han sidder nu iog klæder eas dukke af...

er han ikke lidt tideligt ude.. spør jeg bare..

Anmeld

23. marts 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

og nu med Emil ved siden af også..for han gad da ik sove.. han sidder nu iog klæder eas dukke af...

er han ikke lidt tideligt ude.. spør jeg bare..

jo for pokker, men du har jo set hvordan Malte gør med tøserne, den piller han sgu også af tøjet, så mon ikke det er noget der ligger til de der drengebørn....aj nu nøs jeg så snotten fes ud af min næse....loooool....jeg er sgu sørgelig!

nej du har ikke sagt noget om at du skulle motionere, hvad skal du give for det i grunden...jeg syntes sgu de motionscentre er enormt dyre!

knus fra sloggi, som nu snotter totalt, og som er røv nærrig...lol

Anmeld

23. marts 2008

Mikkelmusen

det er en ydervæg. Jeg har ikke rørt ved det endnu, men nu må vi se.

Anmeld

23. marts 2008

Susan1978

øhmm det der spinning koster 600 for 3 mdr også kan man gå 2 gange om ugen Selve benyttelse af motionscentret koster : 1 mdr 300,- kr 3 mdr 750,- kr 6 mdr 1200,- kr 12 mdr 2100,- kr og ja det er sgu dyrt men jeg blir nødt til at gøre noget ved det nu.. har simpelthen rygrad som kakao hvad mad angår mad i øjeblikket :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.