Så nåede vi også uge 21 :) ! - maven? Tjaa.. Bedøm selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

Marianne1989

dukke skriver:

Nu har jeg kigget lidt på dine andre mave billeder og jeg synes altså godt man kan se at der er sket lidt

Enig! Der er sket meget, men bare ikke så meget som jeg havde forventeT, Nu  hvor jeg er lidt over halvvejs  .. Men ja, jeg kan vel ikke gøre andet end at vente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Marianne1989

Lusi skriver:

Hvordan fanden i helvede gør du det der

Du er over halvvejs!!
Da jeg var det, lignede jeg en flodhest

absolut ingenting... jeg er nu af den holdning, at jeg aldrig synes en gravid på nogen måder ligner en flodhest - kun at de er smukke

og kvindekroppen er med til at skabe og bære et nyt liv!!  Så du var utvivlsomt smuk !! 

Anmeld

20. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Marianne1989 skriver:

Ved ikke om det er det  - synes nu ikke jeg havde udpræget stærke mavemuskler :p .. Men hvis det er tilfældet er det vel meget godt .. 

Min veninde er 21uger på tirsdag og hun ser heller ikk gravid ud endnu. Hvis man ikk vidste det var en bebs, ville man bare tro at hun havde spist lidt rigeligt på det sidste

hun har slet ikk en tunet krop som din, men har fået af vide af hendes jm at det er fordi hun har meget stærke mavemuskler så man kan godt være naturligt stærk i maven uden at tænke over det  

Anmeld

21. oktober 2013

Marianne1989

Mor11 skriver:

Min veninde er 21uger på tirsdag og hun ser heller ikk gravid ud endnu. Hvis man ikk vidste det var en bebs, ville man bare tro at hun havde spist lidt rigeligt på det sidste

hun har slet ikk en tunet krop som din, men har fået af vide af hendes jm at det er fordi hun har meget stærke mavemuskler så man kan godt være naturligt stærk i maven uden at tænke over det  

Det var rart at høre. Så kan det være at det bare er det; jeg har i hvert fald ikke dyrket noget slanketrip, bare for at sige det mildt! 

Anmeld

21. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Marianne1989 skriver:

Det var rart at høre. Så kan det være at det bare er det; jeg har i hvert fald ikke dyrket noget slanketrip, bare for at sige det mildt! 

Hehe, det sgu vildt for du ligner en der er ret flittig i centeret 

Anmeld

21. oktober 2013

Muhmi

Marianne1989 skriver:

Så gik der endnu en uge. vi var til MD-scanning i går og alt var perfekt.  - han vokser som han skal, og ultralyd-damen sagde at maven kom når den ville :p .. Jeg kan tydeligt mærke at jeg er blevet tungere, men om jeg ser gravid ud - ved jeg nu ikke lige helt om jeg kan kalde det  .. Men ja ja; den kommer jo lige pludselig siger de kloge

Hold nu da helt kæft hvor har du altså bare en sexet krop...  WOW!  Og joooo, begynder da at ane en bule nu her.. Lige pludselig så ser du garenteret mega gravid ud  

Anmeld

21. oktober 2013

Laulund87

Jeg havde absolut ingen mave indtil uge 25. Tog selv til MD og var lidt ked af den manglende mave, men fik samme svar som dig. Jeg vejede 50 kg og var helt flad (ja ja det var dengang)

Men omkring uge 25 sagde det bare POP haha og jeg endte med en stor badebold

Du er rigtig fin!

Anmeld

21. oktober 2013

dukke

Marianne1989 skriver:

Enig! Der er sket meget, men bare ikke så meget som jeg havde forventeT, Nu  hvor jeg er lidt over halvvejs  .. Men ja, jeg kan vel ikke gøre andet end at vente 

Ja du må bare vente der er jo ikke andet du kan gøre, men mon ikke at den "rigtig" gravid mave snart kommer

Anmeld

21. oktober 2013

Lusi

Marianne1989 skriver:

absolut ingenting... jeg er nu af den holdning, at jeg aldrig synes en gravid på nogen måder ligner en flodhest - kun at de er smukke

og kvindekroppen er med til at skabe og bære et nyt liv!!  Så du var utvivlsomt smuk !! 

Joo bortset fra alt det væske jeg havde i kroppen. Tog 20 kg på første gang og 18 kg 2. Gang, til trods for jeg fødte 2 1/2 måned før termin

Det er jo bare fascinerende at der kan være SÅ stor forskel på kvinder ik..

Men jeg vil da håbe for dig, at din mave snart popper ud. Der er ik noget bedre, end at gå og vise en stor gravid mave frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.