Så nåede vi også uge 21 :) ! - maven? Tjaa.. Bedøm selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.079 visninger
18 svar
24 synes godt om
19. oktober 2013

Marianne1989

Så gik der endnu en uge. vi var til MD-scanning i går og alt var perfekt.  - han vokser som han skal, og ultralyd-damen sagde at maven kom når den ville :p .. Jeg kan tydeligt mærke at jeg er blevet tungere, men om jeg ser gravid ud - ved jeg nu ikke lige helt om jeg kan kalde det  .. Men ja ja; den kommer jo lige pludselig siger de kloge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Rødhætte

Marianne1989 skriver:

Så gik der endnu en uge. vi var til MD-scanning i går og alt var perfekt.  - han vokser som han skal, og ultralyd-damen sagde at maven kom når den ville :p .. Jeg kan tydeligt mærke at jeg er blevet tungere, men om jeg ser gravid ud - ved jeg nu ikke lige helt om jeg kan kalde det  .. Men ja ja; den kommer jo lige pludselig siger de kloge

Kan godt være du ikke har en stor mave, men hold da op en flot krop du har

Anmeld

19. oktober 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Du er bare et bevis på hvor vild en graviditet kan være Tænk at der kan gemme sig en lille baby derinde, det er så fantastisk og vildt. 

Større bliver du altså. Ja det går langsomt, men jeg kan sagtens se forskel på første mave billede og det her

Anmeld

19. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du har nok bare så sindsygt stærke mavemuskler at de bare nægter at flytte sig for baby  Det er vildt nok, men kan godt forstå at du mangler at det er åbenlyst at du gemmer på en lille bandit derinde

Anmeld

20. oktober 2013

dukke

Marianne1989 skriver:

Nu har jeg kigget lidt på dine andre mave billeder og jeg synes altså godt man kan se at der er sket lidt

Anmeld

20. oktober 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Marianne1989 skriver:

Hold nu op en lækker krop...

jeg måtte lige lure dine mave billeder og synes at kunne se at der sker da lidt hist og her...

Og som de andre skriver, så vendt for der skal nok ske noget.. Mave blir større... På den anden side, så værd lykkelig for, at du ikke skal slås med kiloerne bagefter...

Kram

Anmeld

20. oktober 2013

Lusi

Marianne1989 skriver:

Hvordan fanden i helvede gør du det der

Du er over halvvejs!!
Da jeg var det, lignede jeg en flodhest

Anmeld

20. oktober 2013

Marianne1989

Rødhætte skriver:

Kan godt være du ikke har en stor mave, men hold da op en flot krop du har

.. Tusind tak !!! 

Anmeld

20. oktober 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Du er bare et bevis på hvor vild en graviditet kan være Tænk at der kan gemme sig en lille baby derinde, det er så fantastisk og vildt. 

Større bliver du altså. Ja det går langsomt, men jeg kan sagtens se forskel på første mave billede og det her

- Hehe, det skriver du næsten til alle mine billeder :p .. Jeg ved godt, der er sket noget - jeg vil næsten vove at påstå, at der er sket meget ! MEN jeg synes stadig ikke at det ligner nogen gravid mave .. Men jeg venter spændt på den kommer til at se gravid ud 

Og tak for kompliment  - kroppen er nemlig fantastisK!! 

Anmeld

20. oktober 2013

Marianne1989

Mor11 skriver:

Du har nok bare så sindsygt stærke mavemuskler at de bare nægter at flytte sig for baby  Det er vildt nok, men kan godt forstå at du mangler at det er åbenlyst at du gemmer på en lille bandit derinde

Ved ikke om det er det  - synes nu ikke jeg havde udpræget stærke mavemuskler :p .. Men hvis det er tilfældet er det vel meget godt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.