Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: Hvad med et par jeans, en top og en blazer. Toppen behøver ikke være fancy...bare en basic top
Hvad med et par jeans, en top og en blazer. Toppen behøver ikke være fancy...bare en basic top
Det synes jeg også er meget pænt og ejer da også en blazer, men det klassiske passer ikk rigtig til min person. Og så kalder min kæreste mig for Helle Thorning hver gang jeg prøver noget med blazeren. Hehehe
En pæn bluse??? Jeg er simpelthen så træt af altid at have det samme på når vi skal noget. Leggings og en kort slim basickjole fra h&m med korte ærmer. Evt med et bredt læder bindebælte eller cardigan. Altid det samme. Nu kunne jeg godt tænke mig også at kunne tage afsted i bukser og en fed/pæn bluse, også ift årstiden. Men synes kun der er kedelige hverdagsbluser i butikkerne Hvad er jeres bud på en gå-i-byen bluse? Kom gerne med masser sf billeder Jeg selv er 23, 173 høj, pæne slanke ben, lidt firkantet foroven med en anelse bredere skuldre end hofter og kun let markeret talje. Oversize overdele får mig til at ligne en kæmpe ( og det er jo så desværre trenden for tiden)
En pæn bluse???
Jeg er simpelthen så træt af altid at have det samme på når vi skal noget. Leggings og en kort slim basickjole fra h&m med korte ærmer. Evt med et bredt læder bindebælte eller cardigan. Altid det samme.
Nu kunne jeg godt tænke mig også at kunne tage afsted i bukser og en fed/pæn bluse, også ift årstiden. Men synes kun der er kedelige hverdagsbluser i butikkerne
Hvad er jeres bud på en gå-i-byen bluse? Kom gerne med masser sf billeder
Jeg selv er 23, 173 høj, pæne slanke ben, lidt firkantet foroven med en anelse bredere skuldre end hofter og kun let markeret talje. Oversize overdele får mig til at ligne en kæmpe ( og det er jo så desværre trenden for tiden)
Jeg tænkte straks noget a la disse http://www.hm.com/dk/product/14185?article=14185-C#article=14185-C
http://www.hm.com/dk/product/15730?article=15730-D#article=15730-A
Anonym skriver: En pæn bluse??? Jeg er simpelthen så træt af altid at have det samme på når vi skal noget. Leggings og en kort slim basickjole fra h&m med korte ærmer. Evt med et bredt læder bindebælte eller cardigan. Altid det samme. Nu kunne jeg godt tænke mig også at kunne tage afsted i bukser og en fed/pæn bluse, også ift årstiden. Men synes kun der er kedelige hverdagsbluser i butikkerne Hvad er jeres bud på en gå-i-byen bluse? Kom gerne med masser sf billeder Jeg selv er 23, 173 høj, pæne slanke ben, lidt firkantet foroven med en anelse bredere skuldre end hofter og kun let markeret talje. Oversize overdele får mig til at ligne en kæmpe ( og det er jo så desværre trenden for tiden)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128