Hvad synes i er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

prøv at komme med et eksempel på formen bare- så kan vi kigge efter noget smart til dig 

Jamen det er så svært. Det må ikk være helt tæt på maven for så ser det ud som om jeg har deller og muffintop, men det må heller ikk være helt løst for så ligner jeg en uformelig sæk kartofler. Jeg er lige præcis på sådan et dumt mellemstadie hvor mine løsere bluser fra min tykke tid, får mig til at se kæmpe ud, og mine stramme bluser fra min tynde tid, får mig til at ligne en Michelin mand 

Udover det skal de være længere end til buksekanten, ellers får jeg 2meter lange ben og 20cm overkrop  Og helst ikke ærmeløs fordi jeg har blegfede arme på længde med en gorillas  Hahaha. 

Hm. Slet ikke kritisk vel?  No wonder min kæreste bliver træt af at shoppe med mig. 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

http://www.smartgirl.dk/toej/bluser/monstret_vila-bluse_180430_552

super godt bud!! Bedste indtil videre. 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

http://www.smartgirl.dk/toej/bluser/cremefarvet_vila-bluse_206186_452

skal det være tætsiddende ??? for så er det en mulighed med sådan en og nogle farverige smykker  

Super sød, kunne sagtens finde på at købe den. Men ville bruge den til løsere bukser ligesom hende på billedet. Jeans laver lidt en delle midt på håndtagene på mig, fordi jeg bare er for blød der  Så det bliver meget tydeligt i stramme bluser. Det er det der er så skide svært. 

Anmeld

18. oktober 2013

modesty

En pæn bluse??? 

Jeg er simpelthen så træt af altid at have det samme på når vi skal noget. Leggings og en kort slim basickjole fra h&m med korte ærmer. Evt med et bredt læder bindebælte eller cardigan. Altid det samme. 

Nu kunne jeg godt tænke mig også at kunne tage afsted i bukser og en fed/pæn bluse, også ift årstiden. Men synes kun der er kedelige hverdagsbluser i butikkerne  

Hvad er jeres bud på en gå-i-byen bluse? Kom gerne med masser sf billeder 

Jeg selv er 23, 173 høj, pæne slanke ben, lidt firkantet foroven med en anelse bredere skuldre end hofter og kun let markeret talje. Oversize overdele får mig til at ligne en kæmpe  ( og det er  jo så desværre trenden for tiden)

Jeg er meget glad for silkebluser, men det er selvfølgelig lidt hårdt for budgettet. Jeg køber udsalg eller brugt ;-)

Det kunne f.eks være sådan en her: 

http://www.asos.com/Maison-Scotch/Maison-Scotch-Clean-Look-SIlk-Shirt-with-Necklace/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3073596&SearchQuery=silk%20shirt&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Tan

Jeg bruger dem både til jeans og nederdele.

Anmeld

18. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

super godt bud!! Bedste indtil videre. 

ud fra hvad du beskriver tror jeg den vil være rigtig cool til dig da den dækker hvor den skal og sidder løs men kan formes. 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ud fra hvad du beskriver tror jeg den vil være rigtig cool til dig da den dækker hvor den skal og sidder løs men kan formes. 

Præcis 

Anmeld

18. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Præcis 

du bliver lige nødt til at opdatere med hvad du vælger  

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Og der er  Fra manden også! Hvor vildt 

Anmeld

18. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Og der er  Fra manden også! Hvor vildt 

waauw så er det da den du skal have og så er den jo ikke dyr og nedsat med 200 kr så vidt jeg husker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.