er så træt af alle de fordomme :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Læste godt hendes kommentar der inde,og tænkte med det samme,sikke en møg k........,så jeg kan godt forstå du blev stødt.

Men mit eneste råd er,at hoppe op og falde ned på sådan nogle kommentar,det siger mere om de folk,der lukker sådan nogle ting ud,end os der er syge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mor_til_2_unger skriver:

Læste godt hendes kommentar der inde,og tænkte med det samme,sikke en møg k........,så jeg kan godt forstå du blev stødt.

Men mit eneste råd er,at hoppe op og falde ned på sådan nogle kommentar,det siger mere om de folk,der lukker sådan nogle ting ud,end os der er syge.

Tak
Tror osse bare jeg er mere nærtagene når det handler om min lille baby og når der bliver sat spørgsmålstegn om mig som mor
Men jeg må jo nok bare lære at inorere de slagts kommentare

Anmeld

19. oktober 2013

san

må man spørge hvad du fejler??

hvis du har sat dig for at blive en god mor, så bliver du det Nogen ting kommer bare ikke så let, men hvis man tror på det, så skal det nok lykkes og du bliver en fantastisk mor...

Anmeld

19. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
san skriver:

må man spørge hvad du fejler??

hvis du har sat dig for at blive en god mor, så bliver du det Nogen ting kommer bare ikke så let, men hvis man tror på det, så skal det nok lykkes og du bliver en fantastisk mor...

Tak
Jeg har en kronisk sygdom der hedder fibromyalgi som gør jeg døjer med daglige smerter nogle dage er slemmer ind andre så jeg tager bare en dag af gangen

Anmeld

19. oktober 2013

san

anna111 skriver:

Tak
Jeg har en kronisk sygdom der hedder fibromyalgi som gør jeg døjer med daglige smerter nogle dage er slemmer ind andre så jeg tager bare en dag af gangen

jeg var hjælper for en pædagog med den sygedom, så den kender jeg godt til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.