anna111 skriver:
Ja jeg er kronisk syg og hvad så derfor kan jeg da godt blive en god mor.!
Høre på ingen og igen fra folk der enda ikke kender mig er det nu klogt at få børn hvad siger kommunen til du er gravid tror du nu osse du kan klare det...!
Opretter et indlæg på face under gensedig forsøgensepligt nej tak...
Om der var nogle der har fået svar på endnu hvordan de syge bliver remt og hvad regl man ryger under og så svare jeg så på et spørgsmål der inde hvor jeg så skriver at jeg ikke kunne klare at arbejde mere ind 6timer om ugen på den arbejdsprøvning jeg var i..
Og så læser jeg så en der skriver eller kommentere at hun da godt nok håbede at min kæreste tog min barselv vis jeg ikke kunne arbejde længer og hvad kommunen sagde til jeg venter barn nu hvor jeg er under dem på grund af min sygdom...
Og ved ikke om jeg måske er ekstram nertagene for tiden men bliver sku ked af det for hvorfor skulle jeg ikke kunne blive en god mor selv om jeg er syg jeg er da godt klar over det bliver hårdt men jeg har da osse både kærsten min familie og svigerfamilie til at hjælpe vis jeg skulle få brug for det..
Forstår ikke hvorfor folk har så travlt med jeg ikke ville kunne klare at være der for min lille barn for vis jeg ikke mente jeg kunne det ville jeg ikke være gravid nu..
Undskyld min sure indlæg men måtte bare ud med det
Generelt så er man jo helt vildt nærtagende som gravid, og det gør da også ondt lige ind i hjertet hvis nogle mener man ikke egner sig som mor, når man egentlig bare selv går og elsker sit ufødte barn mere og mere, vil det det bedste og vil gøre sit bedste for at blive en fantastisk mor...
Med hormonerne uden på tøjet - som man ofte har som gravid - så påvirkes man nemt af folks kommentarer, men især kommentarer på nettet skal man altså indimellem tage med et gran salt. Folk er SÅ stride, tarvelige og til tider direkte ondskabsfulde når de fortæller deres holdninger og meninger på nettet, det er nemmere at være en ond og strid banan på nettet end hvis man talte til selv samme person ansigt til ansigt. Jeg tror mange mister deres sympati når de kommenterer på nettet, for de fleste af os kan godt give udtryk for vores holdning i virkeligheden uden at svine andre til, men lige pludselig kan vi ikke længere give denne holdning til kende uden en tilsviner når det er på nettet....
Det korte af det lange er, at du ikke bør spilde mere af dit liv på at være ked af sådan nogle dumme kommentarer... Det lyder som om du gerne VIL være en god mor, og i min verden er dét det bedste udgangspunkt man kan have for netop at blive en god mor... Glem den onde kommentar, og elsk dit barn som det lyder til du allerede gør, så kan det kun gå godt

Og stort kram her fra

Anmeld