Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

FruJacobsen

Jeg har stemt blankt, da jeg helt klart t vil gå efter en ulddragt fra Engel det har min søn altid brugt og det har været super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi havde en fra nr 1 sidste år til Alberte, og den er bare så lækker!! Helt vildt blød og dejlig varm, og ville ønske at de lavede dem i voksen størrelse, så jeg også ku få en  Vh stine

Anmeld

18. oktober 2013

Lunae

Vi har den fra hummel - bare i en anden farve og jeg er vild med den

Anmeld

18. oktober 2013

hekran

Vi havde en Hummel til vores datter. Den var dejlig varm og blød og jeg kunne bare ikke lade være med at grine, hver gang jeg så hender kaninører Den er også ret tæt omkring hovedet, så det kan være en ulempe, hvis man har børn med store hoveder/kinder. Da vores datter blev større, ville jeg ikke lyne helt op, fordi ansigtsåbningen blev så lille.

Har dog været meget glad for dragten.

Anmeld

18. oktober 2013

StudPsyk

Helt klart den første. Lige ud af posen synes jeg den anden ligner en mærkelig hybrid mellem en kanin og et æsel!

Anmeld

18. oktober 2013

tarkoflen

Jeg tænker lidt at den der Hummel må være noget upraktisk til en baby, især hvis han skal ligge i lift. De der ører er så vidt jeg kan se kæmpe store og måske ikke så rar for en baby? Det var bare lige en tanke, det kan godt være det bare er mig, jeg har jo ikke prøvet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.