Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken synes I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.254 visninger
15 svar
11 synes godt om
17. oktober 2013

Mortilxx

Min kæreste og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken køredragt hvis skal købe til vores kommende søn.

Hvad synes I? :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

tarkoflen

Har lige købt phister og phelina til min datter og synes den er så fin og dejlig blød

Anmeld

17. oktober 2013

Mortilxx

tarkoflen skriver:

Har lige købt phister og phelina til min datter og synes den er så fin og dejlig blød

Den er nemlig bare super blød og mega lækker :-) Jeg kan slet ikke stå for den, men samtidig så har jeg bare et eller andet for Hummel :-)

Anmeld

17. oktober 2013

Valle81

Helt klart nummer 1, synes den anden ser skør udO:-):-)

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

De er begge fine vi har dog selv Hummel og er meget glade for den, både blødhed og tykkelse er helt tilpas til vores dreng.

Anmeld

17. oktober 2013

lineog4

Er valget mellem de to så ville jeg ikke være i tvivl så var det phister pg phelina. Synes altså (undskyld) Hummel drengen ser skør ud.

Tror dog jeg ville have valgår en ulddragt fx fra Joha men det er fordi jeg har gode erfaringer med den. Og den er skøn neutral og uden hætte som jeg egentlig synes er upraktisk.

Anmeld

17. oktober 2013

Mortilxx

lineog4 skriver:

Er valget mellem de to så ville jeg ikke være i tvivl så var det phister pg phelina. Synes altså (undskyld) Hummel drengen ser skør ud.

Tror dog jeg ville have valgår en ulddragt fx fra Joha men det er fordi jeg har gode erfaringer med den. Og den er skøn neutral og uden hætte som jeg egentlig synes er upraktisk.

Jeg kan rigtig godt lide dem begge :-) Og jeg er helt åben for nye muligheder, så jeg vil da klart lige se på den fra Joha :-)
Jeg kan godt lide den fra Hummel fordi den ser lidt skør ud, og jeg kan også godt lide den fra Phister og Philina fordi den ser rigtig nuttet ud ;-)

Anmeld

17. oktober 2013

lineog4

Jeg kan rigtig godt lide dem begge :-) Og jeg er helt åben for nye muligheder, så jeg vil da klart lige se på den fra Joha :-)
Jeg kan godt lide den fra Hummel fordi den ser lidt skør ud, og jeg kan også godt lide den fra Phister og Philina fordi den ser rigtig nuttet ud ;-)

Den fra joha er kedelig (eller var den i hver fald) men jeg kan lide den er uld og så som skrevet uden hætte og ja Hummel er skør og ikke min stil, men rent praktisk har den også en stor hætte som hvis den skal bruges til at ligge med vil fylde - kan godt høre jeg ikke er vild med hætter som andet end æstetisk pynt 

Anmeld

17. oktober 2013

Mortilxx

lineog4 skriver:

Den fra joha er kedelig (eller var den i hver fald) men jeg kan lide den er uld og så som skrevet uden hætte og ja Hummel er skør og ikke min stil, men rent praktisk har den også en stor hætte som hvis den skal bruges til at ligge med vil fylde - kan godt høre jeg ikke er vild med hætter som andet end æstetisk pynt 

Alle har hver sin smag, heldigvis for det! Uld er også super godt

Anmeld

17. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, den fra Hummel er mystisk og grim - særligt hætten er absolut "unuttet" efter min smag. Den anden er rigtigt sød. 

Jeg kan nu generelt slet ikke lide Hummel og synes ikke, det er sødt til børn, så det giver næsten sig selv, at jeg ikke er til den model heller. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.