Hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
8 svar
1 synes godt om
17. oktober 2013

Cecilie5153

Er der andre der døjer med uren hud under graviditeten ? Og nogle gode råd til en bare nogenlunde hud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Enskønhed14

Jeg gør desværre også. Men jeg tror det bedste at gøre er at rense din hud hver dag i parfume fri sæbe også slut af med koldt vand til at lukke porene, det er i hvertfald hvad jeg gør 

Anmeld

19. oktober 2013

Cecilie5153

Michelle-Marie skriver:

Jeg gør desværre også. Men jeg tror det bedste at gøre er at rense din hud hver dag i parfume fri sæbe også slut af med koldt vand til at lukke porene, det er i hvertfald hvad jeg gør 

Tror heller ikke helt det kan undgåes, tak det vil jeg prøve

Anmeld

19. oktober 2013

Putomanen

Jeg har ikke normalt uren hud, men jeg formåede vågne op for nogle uger siden Mexico 4 store bumser i hovedet, og der kom yderligere 2 i løbet aftagen.
Jeg tror desværre at hormonerne ændrer en del ved huden, og der er ikke andet for end at rense den og give den lidt creme

Anmeld

20. oktober 2013

tekop89

Putomanen skriver:

Jeg har ikke normalt uren hud, men jeg formåede vågne op for nogle uger siden Mexico 4 store bumser i hovedet, og der kom yderligere 2 i løbet aftagen.
Jeg tror desværre at hormonerne ændrer en del ved huden, og der er ikke andet for end at rense den og give den lidt creme

Jeg har også uren hud! På bryst, skulder/ryg. og lidt i ansigtet.  Det er virkelig en træls graviditetsgene! 

Jeg er begyndt lidt på Basiron. Min læge har sagt at jeg gerne må bruge det, så jeg giver det et forsøg. Men indtil videre har det vist ikke hjulpet ret meget. 

Anmeld

21. oktober 2013

Cecilie5153

tekop89 skriver:

Jeg har også uren hud! På bryst, skulder/ryg. og lidt i ansigtet.  Det er virkelig en træls graviditetsgene! 

Jeg er begyndt lidt på Basiron. Min læge har sagt at jeg gerne må bruge det, så jeg giver det et forsøg. Men indtil videre har det vist ikke hjulpet ret meget. 

Ja, det gør noget ved selvtilliden

er det ikke mod Acne?

tror bare jeg vil prøve huske at vaske mit ansigt, og så har jeg noget argan olie

Anmeld

21. oktober 2013

tekop89

Cecilie5153 skriver:

Ja, det gør noget ved selvtilliden

er det ikke mod Acne?

tror bare jeg vil prøve huske at vaske mit ansigt, og så har jeg noget argan olie

Jo mod mild akne, men det bruges også mod bumser/uren hud.  
Jeg vasker allerede mit ansigt 2 gange om dagen med clinique produkter, men der skal vist skrappere midler til nu jeg er blevet gravid. 

Anmeld

21. oktober 2013

Sisse Vinther

Cecilie5153 skriver:

Er der andre der døjer med uren hud under graviditeten ? Og nogle gode råd til en bare nogenlunde hud?

Jeg har fået det lægen kalder ''hormonknopper'' på brystet. Det ligner lidt nældefeber, og klør forbandet, og så går der betændelse i lortet hvis ikke man kan lade være at klø. Helosan er mit hjælpemiddel!

Men det virker desværre ikke til mit ansigt.

Anmeld

22. oktober 2013

Cecilie5153

Tror også det er hormon knopper jeg har, de er bare over alt. men det går jo væk, lige nu ville jeg hellere slippe af med min kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.