En skov forneden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

liten-mamma

Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3)

Jeg satte mig på hug og mærkede mig frem. Det tog sin tid, men det skulle gøres! 

Gjorde alting selv i min graviditet, synes det var for pinligt hvis min kæreste skulle gøre noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

AMM00

Har aldrig haft probleme da min mave ikke var så stor.. så gjorde som jeg normalt plejer.. voksede de også et par gange

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Ella

Det havde jeg ikke problemer med:0) men tænker nu at jeg har gjort det en million gange, så ville bare føle mig frem....

Anmeld

17. oktober 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3)

Jeg blev vokset, så skulle man ikke selv kæmpe med det og den store mave..  

Anmeld

18. oktober 2013

Dianabk

NV skriver:

Hvorfor dog ikke .?

Pas... Kan ikke huske det (kun 26 uger henne og har allerede ammehjerne) syntes bare at have læst det et sted. Hvis jeg får tid imorgen skal jeg se om jeg kan finde det

Anmeld

18. oktober 2013

Dianabk

NV skriver:

Hvorfor dog ikke .?

Nu har jeg Googlet det, kan finde det på svensk og norsk men ikke på dansk, men de er noget med at når man barbere sig har man bitte små åbne sår, og disse sår kan der gå infektion i.

Anmeld

18. oktober 2013

Mother-love

Jeg mærkede mig frem men fra uge 32 og frem trimmede jeg mig bare. Synes det var nemmere.

Anmeld

19. oktober 2013

barelillemig

Puha fraa uge 36 gav jeg op :p

Anmeld

19. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg kunne ikke se noget det sidste stykke tid, men blinde barberede bare og så måtte det blive så godt som det nu kunne.

Anmeld

19. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Jeg ordnede busken igennem hele min graviditet, og jeg var STOR, det var svært med det lykkedes..
Jeg gør det dog ikke næste gang!!!! Hvis man flækker, som jeg gjorde, er det et helvede når hårene begynder at vokse igen, man er syet dernede og hele helingsprocessen går i gang..

Argh.... KLØ KLØ KLØ KLØ KLØ!!!!!

Så er godt råd herfra, fra en som er VOLDSOMT forfængelig, barber dig IKKE...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.