En skov forneden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
19 svar
10 synes godt om
17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3)

Jeg synes også det var mega svært - men jeg mærkede mig frem

Anmeld

17. oktober 2013

Aabye

Jeg trimmede bare.. :p Med en maskine.. 

Anmeld

17. oktober 2013

mommy1991

Anonym skriver:

I min graviditet lavede jeg denne tråd om samme emne, måske det også kan give dig svar 

Anmeld

17. oktober 2013

CroQuis

Min mand har lovet at hjælpe til når jeg kommer så langt at jeg ikke kan se selv  

Anmeld

17. oktober 2013

Dianabk

Har læst et eller andet sted (husker ikke hvor) at man ikke må barbere sig ca 4 uger før fødsel...

Anmeld

17. oktober 2013

Clisolka

Anonym skriver:

I min første graviditet fik jeg kæresten til at hjælpe - denne gang var jeg fuldstændig ligeglad og lod det være 

Anmeld

17. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Manden klipper mine tånegle, så han må hjælpe til når vi kommer dertil. haha

Anmeld

17. oktober 2013

Vilgerneværegravid

Kom faktisk til at tænke på det samme i går! Jeg er kun 24 uger henne, men det er da ikke så nemt som det har været. Synes nu ikke jeg vil have min mand til at hjælpe med det, men har da heller ikke lyst til at gro helt til

Anmeld

17. oktober 2013

Tystys14

Dianabk skriver:

Har læst et eller andet sted (husker ikke hvor) at man ikke må barbere sig ca 4 uger før fødsel...

Hvorfor dog ikke .?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.