Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3) .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Piger.. Hvad gør i andre med busken forneden? Synes efterhånden det er mega svært at komme til for den store mave (33+3) .
Jeg synes også det var mega svært - men jeg mærkede mig frem
Jeg trimmede bare.. :p Med en maskine..
I min graviditet lavede jeg denne tråd om samme emne, måske det også kan give dig svar
Min mand har lovet at hjælpe til når jeg kommer så langt at jeg ikke kan se selv
I min første graviditet fik jeg kæresten til at hjælpe - denne gang var jeg fuldstændig ligeglad og lod det være
Kom faktisk til at tænke på det samme i går! Jeg er kun 24 uger henne, men det er da ikke så nemt som det har været. Synes nu ikke jeg vil have min mand til at hjælpe med det, men har da heller ikke lyst til at gro helt til
Dianabk skriver: Har læst et eller andet sted (husker ikke hvor) at man ikke må barbere sig ca 4 uger før fødsel...
Har læst et eller andet sted (husker ikke hvor) at man ikke må barbere sig ca 4 uger før fødsel...
Hvorfor dog ikke .?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128