Hvornår ville i få barnevognen hjem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Michelle21

CroQuis skriver:

Hentede vores i uge 23+

Men det var egentlig bare for at få den hjem, så vi kan nå at vaske den osv inden brug.. 

Det er min gamle barnevogn, som er 26 år gammel nu - den står bare usamlet og klar til rengøring/polering osv 

den er da gammel hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Michelle21

Ayasmor skriver:

Jeg fik leveret barnevognen på adressen ca. 4 uger før termin. Jeg var, på det tidspunkt, alene med min datter og havde derfor ikke mulighed for at hente den efter fødslen. Og da chancen bød med at få den leveret hjem til på det tidspunkt, ja så sprang jeg til. Barnevognen blev dog først redt og og pakket ugen inden jeg fødte (hvilke allerede var over terminen der). Jeg gik hjem fra sygehuset med min datter i vognen, så det var dejlig nemt, at den var pakket og klar.

det lyder da dejligt

Anmeld

17. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Michelle21 skriver:

Jaa som overskriften siger, hvornår ville i få barnevognen hjem? jeg er lidt i tvivl om hvornår man skal få den hjem er 24+6 idag

Håber på svar

med den store fik vi barnevognen hjem ca. 14 dage før termin fordi vi flyttede, men denne gang fik vi et tilbud vi ikke kunne sige nej til, så vi har haft den fra jeg var ca. 12 uger henne...

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

Ms.Sunshine skriver:

med den store fik vi barnevognen hjem ca. 14 dage før termin fordi vi flyttede, men denne gang fik vi et tilbud vi ikke kunne sige nej til, så vi har haft den fra jeg var ca. 12 uger henne...

ja de der tilbud er man nød til at tage

Anmeld

17. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Michelle21 skriver:

ja de der tilbud er man nød til at tage

ja... det har også hjulpet min kæreste med at forstå at han skal være far... 

Anmeld

17. oktober 2013

Christina74

Michelle21 skriver:

Hvor langt er du henne??

Jeg er i dag 18+4 og vi bestilte den d. 2/10. 

Vi har bestilt en flip flap vogn, som der er 21 arbejdsdage leveringstid på :-)

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

Christina74 skriver:

Jeg er i dag 18+4 og vi bestilte den d. 2/10. 

Vi har bestilt en flip flap vogn, som der er 21 arbejdsdage leveringstid på :-)

hvad er en flip flap vogn?

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

På en måde er jeg overtroisk og på en måde ikke  

Hehe, sådan er det også her, men skulle der ske noget så nægter jeg tro det er barnevognens hjemkomst før barnet der er skyld i det
i mit hoved er jeg nødt til at tænke alt går godt, og nødt til at vide jeg er klar med alting. og barnevognen var mit prikken over i'et da den kom hjem var jeg færdig, jeg havde alt hjemme og manglede kun at lave små ting, som lige at få pakket det sidste i tasken, hængt en lampe op og lige gjort de sidste ting rene

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Hehe, sådan er det også her, men skulle der ske noget så nægter jeg tro det er barnevognens hjemkomst før barnet der er skyld i det
i mit hoved er jeg nødt til at tænke alt går godt, og nødt til at vide jeg er klar med alting. og barnevognen var mit prikken over i'et da den kom hjem var jeg færdig, jeg havde alt hjemme og manglede kun at lave små ting, som lige at få pakket det sidste i tasken, hængt en lampe op og lige gjort de sidste ting rene

Jaa det dejligt, vi er faktisk også færdig med børneværelset  

Anmeld

17. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg er overtroisk, så jeg ville først få den hjem når baby er født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.