Hvornår ville i få barnevognen hjem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Michelle21

Little Miss skriver:

Efter fødsel :-)

Er i overtrorisk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Michelle21

Christina74 skriver:

Vi venter på vores bliver leveret her i løbet af oktober

Hvor langt er du henne??

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

Monski skriver:

Sidste gang fik vi den hjem 4 uger før fødslen, denne gang har vi haft den siden jeg var i uge 14, men det er en kombivogn så vi har brugt den lidt til Anthon også - og så var det et tilbud vi bare ikke kunne sige nej til

Det er det samme her, de opbevare den bare for os

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

sulo skriver:

Venter også på at vores kommer hjem til butikken, efter min husker skulle det være denne uge, men det er nok udsat pga efterårsferien.

Men har da tid endnu, 6 uger til termin, men skal lige have fundet opbevaringsmulighed for vores ekstra barnevogn inden vi henter den nye, den skal jo stå på den plads

Ja det jo lige med at finde en plads de fylder jo hehe

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle88

Vi ville have hentet den 2 dage efter fødslen, når vi skulle hen på sygehuset og have lavet hæle og hører prøve. Da butikken ligger i samme by som sygehuset og tænkte at vi nok ikke fik brug for den derhjemme de første to dage.. Men vi endte så med at være indlagt i en uge, så vi hentede den bare på vej hjem.. Ved ikke om jeg er overtroisk, men tør heller ikke tage chancen Redte heller ikke hendes seng før hun kom hjem..

Anmeld

17. oktober 2013

Ayasmor

Jeg fik leveret barnevognen på adressen ca. 4 uger før termin. Jeg var, på det tidspunkt, alene med min datter og havde derfor ikke mulighed for at hente den efter fødslen. Og da chancen bød med at få den leveret hjem til på det tidspunkt, ja så sprang jeg til. Barnevognen blev dog først redt og og pakket ugen inden jeg fødte (hvilke allerede var over terminen der). Jeg gik hjem fra sygehuset med min datter i vognen, så det var dejlig nemt, at den var pakket og klar.

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Dejligt, er det en ulempe og få den hjem nu når jeg er 25+0?? 

Næ ikke som sådan, det kender jeg også andre der har fået. Der er jo den gamle skrøne med at det bringer uheld at have den i hjemmet før barnet er født. Men det troede vi jo ligesom heller ikke på her
jeg ville godt håbe haft vognen hjem noget før hvis det var muligt men den blev først leveret til butikken en måned færdig termin så derfor er den først blevet hentet i sidste uge.
Den er altså noget så hyggelig lige at gå hen og tage fat i og rulle frem og tilbage

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi købte vores i uge 14-15  Fandt lige præcis den model vo ville have, på dba til en vildt god pris, så vi måtte bare slå til

Anmeld

17. oktober 2013

CroQuis

Hentede vores i uge 23+

Men det var egentlig bare for at få den hjem, så vi kan nå at vaske den osv inden brug.. 

Det er min gamle barnevogn, som er 26 år gammel nu - den står bare usamlet og klar til rengøring/polering osv 

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Næ ikke som sådan, det kender jeg også andre der har fået. Der er jo den gamle skrøne med at det bringer uheld at have den i hjemmet før barnet er født. Men det troede vi jo ligesom heller ikke på her
jeg ville godt håbe haft vognen hjem noget før hvis det var muligt men den blev først leveret til butikken en måned færdig termin så derfor er den først blevet hentet i sidste uge.
Den er altså noget så hyggelig lige at gå hen og tage fat i og rulle frem og tilbage

På en måde er jeg overtroisk og på en måde ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.