Hvor tidligt fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

CroQuis

Fik først lidt kvalme i 6.-7. uge, men det var virkelig lidt 

Men altså, ægget er jo kun lige blevet befrugtet hvis du er gravid, og har ikke engang sat sig fast, men  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej piger! 

som overskriften siger - hvoer tidligt fik i kvalme? 

Jeg havde æglæsning søndag/mandag, hvor vi sexede begge dage.. Og i morges havde jeg simpelthen sådan en kvalme, og har haft det stort set hele dagen.. Kan slet ikke klare mad lige nu!

Jeg forstår bare ikke hvis det allerede er tegn på graviditet.. 

Hvad Siger i?

Hvis du havde ÆL søndag/mandag er det ikke muligt at du er gravid nu.

for at du bliver.

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

det er rigtigt hvad i skriver piger jeg læste bare inde på en anden gruppe at nogle får tidligt kvalme.. Så ville da lige høre herinde  

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Hej piger! 

som overskriften siger - hvoer tidligt fik i kvalme? 

Jeg havde æglæsning søndag/mandag, hvor vi sexede begge dage.. Og i morges havde jeg simpelthen sådan en kvalme, og har haft det stort set hele dagen.. Kan slet ikke klare mad lige nu!

Jeg forstår bare ikke hvis det allerede er tegn på graviditet.. 

Hvad Siger i?

Fik det omkring en uge efter undfangelsen, så det er vel uge 3.

Var nødt til at teste, fordi jeg havde det SÅ skidt.

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Fik det omkring en uge efter undfangelsen, så det er vel uge 3.

Var nødt til at teste, fordi jeg havde det SÅ skidt.

Ja okay. Det giver jo også mere mening fordi at det har sat sig fast i livmoderen der. Hvis jeg er gravid, så har det jo ikke sat sig fast endnu, da ægløsningen var søndag/mandag.. Hm. Men har bare slet ikke appetit, og lugten af mad er bare AD!

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja okay. Det giver jo også mere mening fordi at det har sat sig fast i livmoderen der. Hvis jeg er gravid, så har det jo ikke sat sig fast endnu, da ægløsningen var søndag/mandag.. Hm. Men har bare slet ikke appetit, og lugten af mad er bare AD!

Puha - føler med dig. Jeg har det skidt endnu her 8+4 - og sidst var jeg bare superfrisk og overskudsagtig.

Æv

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Puha - føler med dig. Jeg har det skidt endnu her 8+4 - og sidst var jeg bare superfrisk og overskudsagtig.

Æv

Ja det er godt nok træls at have det sådan. Havde lovet kæresten at lave rigtig god middag i går, men kunne bare slet ikke klare mad, så der endte med han måtte spise alene.. Øv øv :/

kan man først teste når mens er udeblevet? Min mens plejer bare at svinge lidt..  

Anmeld

17. oktober 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja det er godt nok træls at have det sådan. Havde lovet kæresten at lave rigtig god middag i går, men kunne bare slet ikke klare mad, så der endte med han måtte spise alene.. Øv øv :/

kan man først teste når mens er udeblevet? Min mens plejer bare at svinge lidt..  

Det afhænger af den enkelte. Jeg har i begge tilfælde testet positiv noget før min mens...

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Det afhænger af den enkelte. Jeg har i begge tilfælde testet positiv noget før min mens...

Ja okay. Det tør jeg  bare næsten ikke, for bliver så skuffet hvis den er negativ :/

Anmeld

18. oktober 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Ja okay. Det tør jeg  bare næsten ikke, for bliver så skuffet hvis den er negativ :/

Har du prøvet længe ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.