Hvor tidligt fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
21 svar
2 synes godt om
16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger! 

som overskriften siger - hvoer tidligt fik i kvalme? 

Jeg havde æglæsning søndag/mandag, hvor vi sexede begge dage.. Og i morges havde jeg simpelthen sådan en kvalme, og har haft det stort set hele dagen.. Kan slet ikke klare mad lige nu!

Jeg forstår bare ikke hvis det allerede er tegn på graviditet.. 

Hvad Siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger! 

Jeg havde æglæsning søndag/mandag, hvor vi sexede begge dage.. Og i morges havde jeg simpelthen sådan en kvalme, og har haft det stort set hele dagen.. Kan slet ikke klare mad lige nu!

Hvad Siger i?

4+0 sagde det bare BANG !!!! Og så var jeg ellers såååå skidt... Puha.. Så vidste jeg at jeg ville teste positivt

Anmeld

16. oktober 2013

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hej piger! 

Hvad Siger i?

Har læst om nogle som har fået kvalme MEGET tidligt.. Jeg fik det selv ca i uge 5+ og jeg er 6+4 idag og har lige siden haft døgn kvalme 

Det du beskriver kan være tegn på graviditet, men kan din ægløsning måske have været tidligere end du selv tror? 

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Har læst om nogle som har fået kvalme MEGET tidligt.. Jeg fik det selv ca i uge 5+ og jeg er 6+4 idag og har lige siden haft døgn kvalme 

Det du beskriver kan være tegn på graviditet, men kan din ægløsning måske have været tidligere end du selv tror? 

Nej jeg er næsten 100 % sikker på at den lå søndag/mandag. Jeg kan altid mærke det Rigtig kraftigt!

ja jeg har nemlig også læst om nogen der fik det næsten lige efter ægløsningen. Det er bare vildt - men okay der sker jo også meget med kroppen allerede der! 

Jeg synes også mit underliv har været så aktivt synes jeg har sådan nogle små niv en gang i mellem havde i det også sådan i dagene op til test ?  

Anmeld

16. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

Hej piger! 

Hvad Siger i?

Jeg tvivler på at din kvalme har noget med en eventuel graviditet at gøre, hvis du lige har haft ægløsning ! Det tager ca en uge, før at det befrugtede æg sætter sig fast i din livmoder og bliver til en graviditet.. 

Dog kan psyken spille meget ind i denne sammenhæng, så hvis man brandende ønsker en graviditet, kan kroppen sagtens spille en et puds, og give symptomer alligevel .. 

Men vent et par uger og tag en test, hvis din mens ikke dukker op - det kan da selvfølgelig være at du er gravid 

Her startede kvalmen og opkast i uge 7 ca. og varede indtil uge 14... 

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Jeg tvivler på at din kvalme har noget med en eventuel graviditet at gøre, hvis du lige har haft ægløsning ! Det tager ca en uge, før at det befrugtede æg sætter sig fast i din livmoder og bliver til en graviditet.. 

Dog kan psyken spille meget ind i denne sammenhæng, så hvis man brandende ønsker en graviditet, kan kroppen sagtens spille en et puds, og give symptomer alligevel .. 

Men vent et par uger og tag en test, hvis din mens ikke dukker op - det kan da selvfølgelig være at du er gravid 

Her startede kvalmen og opkast i uge 7 ca. og varede indtil uge 14... 

hvis jeg evt. Er gravid, så har det ikke været helt meningen, da der gik hul i kondomet den dag jeg havde ægløsning.

så på den måde tror jeg ikke min krop spiller mig et puds. Jeg har seriøst kvalme.!

Anmeld

16. oktober 2013

Mie89

Anonym skriver:

hvis jeg evt. Er gravid, så har det ikke været helt meningen, da der gik hul i kondomet den dag jeg havde ægløsning.

så på den måde tror jeg ikke min krop spiller mig et puds. Jeg har seriøst kvalme.!

Okay, men teknisk set er du stadig ikke gravid endnu, og den øgede hormonproduktion, som er det der forsager kvalme, er ikke startet - så hvis du har det skidt, skyldes det nok noget sygdom eller lign 

Anmeld

16. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej piger! 

Hvad Siger i?

hehe.. jeg havde ægløsning søndag og vågnede mandag med morgenkvalme og var gravid

sådan en køresyg slags kvalme men uden mavesyren til at få en til at skulle kaste op... bare kvalmen...

Anmeld

16. oktober 2013

Millea

Jeg havde kvalme fra ca 6-7 uge - og så bare på fuld smadder frem til uge 20 

Anmeld

16. oktober 2013

(august)

1. gang overhovedet ikke

2. gang tror jeg var ca. 5. uge (meget med opkast)

3. gang 6. uge (lidt kvalme, men det er til at holde ud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.