19+1 og Intet liv og ingen mave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Lise

Jeg mærkede liv 16+ første gang men først 19+ anden gang. Nummer to var bare generelt roligere i maven, og også et helt anderledes barn da han kom ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

BB-2010 skriver:

Jeg kunne ihvertfald ikke.... var også meget nervøs

Er glad for jeg ikke er alene  men synes stadigvæk det utroligt så tydeligt det var graviditeten sidste gang, når jeg sammenligner biller fra samme tidspunkt i graviditeten fra sidst og nu. 

Anmeld

16. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Hmm har lige prøvet at sætte mig i vores bedste stol og slappe af men nej, intet liv endnu. Er lidt utålmodig og forstår ikke der er så stor forskel fra den første graviditet til denne. ?

Jeg mærker det også kun om aftenen. Og det er virkelig små puf. Det skal nok snart komme

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

venter tvillinger, og mærkede dem først i uge 21 
Og der er endda 2:-)

Det beroligede mig lidt at høre  Tak. Men synes stadigvæk det utroligt man ikke kan se jeg er gravid endnu da det var meeeget tydeligt første gang på dette stadie i graviditeten.

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg mærker det også kun om aftenen. Og det er virkelig små puf. Det skal nok snart komme

Tusind tak  Jeg  For du har ret hi hi.

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Tusind tak  Jeg  For du har ret hi hi.

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja husk at spørge om det  

for det er meget normalt , men du siger også du ingen mave har , er det som i slet ingen? 

Det meeget lidt og er helt ærlig i tvivl om det er noget jeg bilder mig ind er der, for så sent som i morges sagde en studiekammarat "det vildt du gravid anden gang og man kan slet ikke se det!"  så andre har også lagt mærke til maven ikke vokser.

Anmeld

16. oktober 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

Det beroligede mig lidt at høre  Tak. Men synes stadigvæk det utroligt man ikke kan se jeg er gravid endnu da det var meeeget tydeligt første gang på dette stadie i graviditeten.

Fik forklaret af min jordmoder at man kunne have en foran liggende eller bagud liggende moderkage. Hvis den ligger foran mærker mange dem først sent. Men min ligger bagved og mærkede dem også først sent :-)

Anmeld

16. oktober 2013

Kløver

Jeg mærkede de første spæde tegn med den første allerede i 14+ og med min datter først 18+ og bla pga moderkagen lå ud mod maven så mærker man mindre end når den ligger bag mod ryggen

Anmeld

16. oktober 2013

anynom

Med min den første mærkede jeg puf allerede fra 16+0, denne gang var jeg helt forbi 22+ før jeg kunne mærke spark. Har foranliggende moderkage denne gang, det betyder simpelthen så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.