Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mærkede liv 16+ første gang men først 19+ anden gang. Nummer to var bare generelt roligere i maven, og også et helt anderledes barn da han kom ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BB-2010 skriver: Jeg kunne ihvertfald ikke.... var også meget nervøs
Jeg kunne ihvertfald ikke.... var også meget nervøs
Er glad for jeg ikke er alene men synes stadigvæk det utroligt så tydeligt det var graviditeten sidste gang, når jeg sammenligner biller fra samme tidspunkt i graviditeten fra sidst og nu.
Anonym skriver: Hmm har lige prøvet at sætte mig i vores bedste stol og slappe af men nej, intet liv endnu. Er lidt utålmodig og forstår ikke der er så stor forskel fra den første graviditet til denne. ?
Hmm har lige prøvet at sætte mig i vores bedste stol og slappe af men nej, intet liv endnu. Er lidt utålmodig og forstår ikke der er så stor forskel fra den første graviditet til denne. ?
venter tvillinger, og mærkede dem først i uge 21 Og der er endda 2:-)
Det beroligede mig lidt at høre Tak. Men synes stadigvæk det utroligt man ikke kan se jeg er gravid endnu da det var meeeget tydeligt første gang på dette stadie i graviditeten.
Maria&Lukas skriver: Jeg mærker det også kun om aftenen. Og det er virkelig små puf. Det skal nok snart komme
Jeg mærker det også kun om aftenen. Og det er virkelig små puf. Det skal nok snart komme
Tusind tak Jeg For du har ret hi hi.
Ja husk at spørge om det for det er meget normalt , men du siger også du ingen mave har , er det som i slet ingen?
Ja husk at spørge om det
for det er meget normalt , men du siger også du ingen mave har , er det som i slet ingen?
Det meeget lidt og er helt ærlig i tvivl om det er noget jeg bilder mig ind er der, for så sent som i morges sagde en studiekammarat "det vildt du gravid anden gang og man kan slet ikke se det!" så andre har også lagt mærke til maven ikke vokser.
Anonym skriver: Det beroligede mig lidt at høre Tak. Men synes stadigvæk det utroligt man ikke kan se jeg er gravid endnu da det var meeeget tydeligt første gang på dette stadie i graviditeten.
Fik forklaret af min jordmoder at man kunne have en foran liggende eller bagud liggende moderkage. Hvis den ligger foran mærker mange dem først sent. Men min ligger bagved og mærkede dem også først sent :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128