19+1 og Intet liv og ingen mave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.965 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja så kom jeg halvvejs i graviditet nr 2.  Vildt det gået så hurtigt. har et spørgsmål til jer der har været gravide mere end en gang. Er det normalt ikke at havde mærket liv endnu?

Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv allerede i uge 16+ og det var tydeligt jeg var gravid tidligt. Denne gang mærker jeg endnu intet til baby og man kan ikke se jeg er gravid endnu ???   Har godt nok også taget på efter sidste graviditet kan det have noget med det at gøre ? Eller skal jeg være bekymret ?

Troede man mærkede liv tidligere anden gang, samt det ville være tydligere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Her er det tydeligere end første gang, har mærket ham lidt men overhoved ikke som sidst og det er kun hvis jeg virkelig slapper af og læner mig tilbage jeg kan mærke det og jeg er 19+3

Anmeld

16. oktober 2013

BB-2010

Jeg mærkede liv første gang 19+0 og anden gang var det først i uge 21.

<Grunden var at moderkagen var foranliggende 2. gang

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Her er det tydeligere end første gang, har mærket ham lidt men overhoved ikke som sidst og det er kun hvis jeg virkelig slapper af og læner mig tilbage jeg kan mærke det og jeg er 19+3

Hmm har lige prøvet at sætte mig i vores bedste stol og slappe af men nej, intet liv endnu. Er lidt utålmodig og forstår ikke der er så stor forskel fra den første graviditet til denne. ?

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

BB-2010 skriver:

Jeg mærkede liv første gang 19+0 og anden gang var det først i uge 21.

<Grunden var at moderkagen var foranliggende 2. gang

Kan det virkelig være nok til man ikke mærker liv? 

Anmeld

16. oktober 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja så kom jeg halvvejs i graviditet nr 2.  Vildt det gået så hurtigt. har et spørgsmål til jer der har været gravide mere end en gang. Er det normalt ikke at havde mærket liv endnu?

Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv allerede i uge 16+ og det var tydeligt jeg var gravid tidligt. Denne gang mærker jeg endnu intet til baby og man kan ikke se jeg er gravid endnu ???   Har godt nok også taget på efter sidste graviditet kan det have noget med det at gøre ? Eller skal jeg være bekymret ?

Det kommer an på hvordan din moderkage ligger Jeg mærkede liv i min første graviditet i uge 17, og i min 2. graviditet mærkede jeg intet før uge 20+0, ( efter MD skanningen) fordi jeg havde foranliggende moderkage, og 1. graviditet var det bagudvendt moderkage, så det kan være du også har foranliggende moderkage ?  

Anmeld

16. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Det kommer an på hvordan din moderkage ligger Jeg mærkede liv i min første graviditet i uge 17, og i min 2. graviditet mærkede jeg intet før uge 20+0, ( efter MD skanningen) fordi jeg havde foranliggende moderkage, og 1. graviditet var det bagudvendt moderkage, så det kan være du også har foranliggende moderkage ?  

Det da en mulighed, skal til MDscanning her den 22 så håber jeg får det at vide der. 

Anmeld

16. oktober 2013

BB-2010

Anonym skriver:

Kan det virkelig være nok til man ikke mærker liv? 

Jeg kunne ihvertfald ikke.... var også meget nervøs

Anmeld

16. oktober 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Det da en mulighed, skal til MDscanning her den 22 så håber jeg får det at vide der. 

Ja husk at spørge om det  

for det er meget normalt , men du siger også du ingen mave har , er det som i slet ingen? 

Anmeld

16. oktober 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

venter tvillinger, og mærkede dem først i uge 21 
Og der er endda 2:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.