14 mdr mellem børn, nogen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

SjeBets

Maria&Lukas skriver:

Åh nej må håbe lillebror bliver lige så nem som Lukas. Så er der i hvert fald plads til massere af opmærksomhed til dem begge.

det er jo meget forskelligt hvordan det vil gå, her var storebror ikke et svært barn og det er lillesøster bestemt slet ikke hun er meget mere selvstændig end han er. Men ja .... det var bare for hurtig for ham åbenbart, og det er ikke altid til at regne ud hvordan de vil tage det de små poder. 

Jeg tror det er uanset hvormeget tid eller lidt tid der er imellem man kan ikke forudse hvordan storesøskene vil tage en ny. 

Jeg er selv ret spændt jeg skal have om 6 uger, vores er så "store" men den "mindste" har jo været mindste mand i 5 år nu, hvordan vil han tage det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Aabye

Jeg har 18 mdr imellem mine 2...

Storebror var helt med på at der var en baby i maven og at han skulle være storebror.. Han snakkede utrolig meget om det..
Da lillebror så endelig meldte sin ankomst var han SÅ begejstret.. Var utrolig kærlig (prøvede at give sutter og bamser når lillebror var ked af det.. De har stadig et godt forhold til hinanden, de leger utrolig meget sammen, og selvom lillebror kan være en "pain in the ass" så er der slet ikke nogen tvivl om at de elsker hinanden..

Den store var meget skuffet over at lillebror ikke kunne lege med dengang han var spæd... Men det kommer jo.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.