Ny i gruppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
4 synes godt om
16. oktober 2013

Vesper

Hej.

Hører vist til hér - står med en positiv graviditetstest, umiddelbart efter at have haft en tidlig spontan abort... og lægen har ferie indtil på mandag, så jeg har ikke nogen præcis termin endnu, udover at det må være juni 2014

Wuhu, jeg er så glad! Og træt! Og skal tisse hele tiden, og har brystspændinger og onde smerter (ligamentsmerter sikkert, men så tidligt)...

WUHU

Vesper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Morigen

Vesper skriver:

Hej.

Hører vist til hér - står med en positiv graviditetstest, umiddelbart efter at have haft en tidlig spontan abort... og lægen har ferie indtil på mandag, så jeg har ikke nogen præcis termin endnu, udover at det må være juni 2014

Wuhu, jeg er så glad! Og træt! Og skal tisse hele tiden, og har brystspændinger og onde smerter (ligamentsmerter sikkert, men så tidligt)...

WUHU

Vesper.

Velkommen til og tillykke med graviditeten
Den kan være god nok med ligamentsmerter har dem også er 5+5

Anmeld

16. oktober 2013

et-ønske

Vesper skriver:

Hej.

WUHU

Vesper.

Velkommen til, og tillykke tillykke

Jeg har også de der irriterende ligament smerter, og det er ved at drive mig til vanvid.... Jeg kan slet ikke huske dem fra min første graviditet - ihvertfald slet ikke så tideligt jeg er 6+1 idag.
Ved så ikke om det er fordi det er anden gang??

Anmeld

17. oktober 2013

Morigen

et-ønske skriver:

Velkommen til, og tillykke tillykke

Jeg har også de der irriterende ligament smerter, og det er ved at drive mig til vanvid.... Jeg kan slet ikke huske dem fra min første graviditet - ihvertfald slet ikke så tideligt jeg er 6+1 idag.
Ved så ikke om det er fordi det er anden gang??

Jeg kan godt huske mine, for jeg rendte konstant på wc for jeg var hele tiden bekymret for om jeg ville begynde at bløde
Men tager dem i stiv arm den her gang

Anmeld

18. oktober 2013

Franzén

Jeg har haft mine i lidt over 3 uger og de bliver ved, var faktisk begyndt at være lidt bekymret for om der var noget galt, men snakkede med lægen i går og hun sagde at alt var fint så det var jo dejligt:-)

mine bliver kraftigere hvis jeg frydser så ser et en god undskyldning til at blive nusset lyst af manden

Anmeld

19. oktober 2013

Astrid1984

Velkommen til og tillykke

Anmeld

20. oktober 2013

Manna

Tillykke og velkommen.
Jeg er 5+1 og er andengangsgravid.
Jeg har også ligamentsmerter.
Især hvis jeg bevæger mig meget, sådan ned på hug mv.
Jeg mærkede ikke så meget til dem under min første graviditet.
I hvert fald ikke så tidligt.
Jeg blev også gravid igen efter SA. Dog først efter 2 måneder.
Jeg skal ikke tisse så meget endnu, men er mega oppustet og i dag har jeg skullet spise en gang hver eller hver anden time for ikke at have kvalme.
Det er meget tidligt i forhold til første gang, hvor jeg slet ikke havde kvalme de første 3 mdr.
Og så er jeg vågen om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.