Pepsi max??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Februar-baby14;) skriver:

Hvordan har i det gravide med Pepsi max? jeg drikker gerne en dåse sodavand pepsi max til frokost hver dag( går i skole- så den glæder jeg mig til i frokostpausen)! men man hører bare flere steder at ÅH NEJ, det må du ikk.. er det SÅ skrækkeligt? og hvad gør i..

Kan ikke fordrage pepsi max.. Om jeg var gravid eller ej.
Men drikker normalt sodavand en gang i mellem i selskab, hvis vi er ude at spise fx :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Karla

Februar-baby14;) skriver:

Hvordan har i det gravide med Pepsi max? jeg drikker gerne en dåse sodavand pepsi max til frokost hver dag( går i skole- så den glæder jeg mig til i frokostpausen)! men man hører bare flere steder at ÅH NEJ, det må du ikk.. er det SÅ skrækkeligt? og hvad gør i..

Jeg drikker det og det er stort set dagligt.
Jeg drak intet sodavand før efter 14+, kunne slet ikke klare at få noget med brus i. Men efter 14+ har det sjovt nok været det eneste der har kunnet holde kvalmen væk.
Jeg drikker pepsi max, da det er det jeg bedst kan lide, og får det ikke på nogen måde dårligt af det. Hvis jeg drikker andet sodavand får jeg det tit dårligt bagefter.
Min jordemoder har aldrig sagt noget til det

Anmeld

16. oktober 2013

ModerNatur

Drik du bare din pepsi max Jeg drak kun pepsi-max og ikk voldsomt meget, men tilpas meget da jeg var totaaal sukkerhungrende konstant og med pepsi-max slap jeg for at tage 40 kg på...

Anmeld

16. oktober 2013

Alberte&Mor <3

Tak for beskederne piger- jeg synes ellers jeg er nogenlunde "til ikke" at bekymre mig om alt muligt men så hørte jeg det lige igen- NEEJ du må ikk drikke pepsi max... 

Anmeld

16. oktober 2013

Vilgerneværegravid

Jeg holder mig generelt fra kunstige sødemidler, så jeg kunne ikke finde på det. Men det er bare min mening. Hvis du er nervøs, kan du så ikke sætte det ned til en dåse hver anden dag evt.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.