fødselsdag for vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Juniors mor

På Julies fødselsdag, kommer der 4 børn og to pædagoger til fødselsdag om formiddagen. De kommer ca kl 10 og bliver max 2 timer.
Jeg har aftalt med pædagogerne, at jeg bager boller og mini-pizzaer og laver smooties.
Men hvad med "underholdning" - tror i selv de små render rundt og leger, eller skal jeg have planlagt en masse?
Vi skal være ude (næsten uanset vejret, for vi har jo kun 80 kvm....) - vi har en lille have med legehus og sandkasse. Er det nok for de små, eller.....?
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Helle30

Hvis de kun er 4 børn, så er det da ret skønt at være ude og lege med sandkasse og legehus. Du skal da ikke være bekymret for, om der er aktivitet nok til dem for de par timer, hvis de også skal nå at indtage fødselsdagsmenuen. Jeg håber, I får en rigtig skøn dag i morgen. Jeg har desværre ikke kunnet invitere dp hjem til Sofies fødselsdag, for hun bor 15 km. væk, men jeg håber så at du lægger et par billeder fra Julies?

- Helle

Anmeld

23. juli 2009

linemus

Jeg synes heller ikke, du skal forberede noget underholdning til dem. De er et nyt sted, og det i sig selv er rigtigt spændende, så de skal nok få tiden til at gå

- Line

Anmeld

23. juli 2009

Juniors mor

Tak for svar piger - i har nok ret i, at det er underholdning nok for de små at være på besøg et nyt sted. Har sagt til gogerne at de skal tage regntøj med, hvis vejret ikke bliver super, så ungerne kan komme ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.