Kan i sove om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
10 svar
3 synes godt om
15. oktober 2013

Manna

Jeg er andengangsgravid og synes godt jeg kan huske fra første graviditet, at min nattesøvn blev forstyrret.
Først var det fordi jeg begyndte at skulle op og tisse, men senere var der bare den der indre uro.
Jeg er blot 4+4 og har nu flere nætter i træk været vågen 1-2 timer.
Kender i det?

Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Morigen

Manna skriver:

Jeg er andengangsgravid og synes godt jeg kan huske fra første graviditet, at min nattesøvn blev forstyrret.
Først var det fordi jeg begyndte at skulle op og tisse, men senere var der bare den der indre uro.
Kender i det?

Manna

Jeg sover fint om natten. Er også 2. Gangs gravid, men er sindssygt træt i forvejen, kan ikke mindes at jeg var så træt ved den 1.

Anmeld

16. oktober 2013

Vesper

Jeg er så træt, så træt - og når jeg så må op og tisse om natten, har jeg problemer med at falde i søvn igen.

Det er tidligt at få symptomerne, synes jeg - kan ikke huske at de kom så tdligt sidst. Men tingene er anderledes anden gang, har jeg hørt...

Vesper.

Anmeld

16. oktober 2013

et-ønske

Åhhhh jo jeg er op 2-3 gange om natten for at tisse, og det slår aldrig fejl, den sidste gang jeg er oppe, kan jeg ikke falde i søvn igen.
Et er at være vågen, men puha alle de tanker der så drøner rundt...
Er glad for at læse at jeg ikke er alene

Anmeld

18. oktober 2013

sommerhåb

Dårlig nattesøvn er også en af mine symptomer i denne graviditet. (nr 2)

Mindes ikke jeg havde det sådan i den første graviditet, men denne gang er det op og tisse 3 gange hver nat og en kamp uden lige om at falde i søvn igen Når man så ENDELIG er faldet i søvn igen, snorker min kæreste eller vores datter på 2 vågner og kalder på MOOOAARR Ja, sådan er det vel at blive familiehi hi

Anmeld

19. oktober 2013

Astrid1984

Jeg har de sidste par nætter også lagt vågen et par timer, men falder også tidlig i søvn om aftenen eller får en lille lur om dagen.

Anmeld

4. november 2013

Mitlivsommooor

Manna skriver:

Kender i det?

Manna

Jeg er første gangsgravid og har også problemer med at sov om natten, synes jeg sover utolig let og uroligt og der skal indenting til så vågner jeg. Skal også min. op at tisse en gang hver nat! 

Anmeld

4. november 2013

Papillon

Jeg sover igennem, går nærmest i søvne ud for at tisse tidlig morgen, for så at gå tilbage igen og sove videre. Min stakkels kæreste havde smækket sig ude en morgen forleden dag, hvor han i tre kvarter havde ringet på døren og til min telefon, før jeg vågnede af det... Ups 

Anmeld

4. november 2013

Manna

Charliepar skriver:

Jeg sover igennem, går nærmest i søvne ud for at tisse tidlig morgen, for så at gå tilbage igen og sove videre. Min stakkels kæreste havde smækket sig ude en morgen forleden dag, hvor han i tre kvarter havde ringet på døren og til min telefon, før jeg vågnede af det... Ups 

Hehe - da blev du nok ikke populær :-)
Jeg sover stadig dårligt. Vågner let, skal ud og tisse. Vågner tidligt og kan ikke falde i søvn igen.
Det er så hårdt. Men jeg har heldigvis haft et par dage inden for den sidste uge, hvor jeg var knap så træt og havde knap så meget kvalme.
Der er lys forude :-)

Anmeld

6. november 2013

Klartilbaby

Sover som en sten  er SÅ træt når jeg går i seng at jeg bare går ud som et lys. Er også oppe at tisse nogle gange, men tit kan jeg slet ikke huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.