At købe brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

et-ønske

modesty skriver:

Tøj har jeg primært købt på loppemarkeder. Specielt de små størrelser kan man få rigtig meget i virkelig god stand til næsten ingen penge (jeg bor i Kbh hvor der er mange loppemarkeder og folk køber dyrt mærketøj, som de sælger igen til 10-20 kr.) Meeen, det er jo ikke ligefrem sæson nu. Måske der er nogle indendørs loppemarkeder i nærheden af dig?

Alt udstyr har jeg købt på dba, der er meget større udvalg af ting på dba end på trendsales.

Tøj har jeg købt mest af på trendsales, da der er rigtig meget MEN priserne er højere end på dba. Man kan gøre nogle virkelig gode tøj-kup på dba, som man ikke kan på trendsales.

Jeg har ikke brugt andre netsider end de to. 

Baby kommer først til sommer så ja jeg er kun 6+0 idag, der er lang tid endnu, og jeg kan risikere at blive meget skuffet til TS i næste uge.... Men forberedelserne får tiden til at gå lidt hurtigere
Det lyder nærmest som om det er en tur værd at tage til Kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Jeg synes det er helt vildt så meget pænt brugt, folk sælger til små penge tænk sig det kan være at det slet ikke ruinere os alligevel
Ej vi har jo tilsammen 3 børn og det bliver nok kun til den ene jeg ruger på nu, så synes jeg det er vanvittigt at købe en barnevogn til langt over 10.000 kr så hellere forkæle de store lidt, når deres sommerferie næste år bliver indraget af baby

Vaskemaskinen vil blive brugt flittigt ved køb af brugte sager

Det kan i den grad godt betale sig at købe brugt, og så synes jeg faktisk også det hyggeligt at sidde og lure på brugsider og lige pludselig falder man får noget man ønsker. Og tit så kan du slet ikke se at det er brugt
så hellere bruge pengene på noget andet og som du siger noget som de andre børn også får glæde af

Anmeld

15. oktober 2013

tarkoflen

Vi har været så heldige at vi har kunne låne virkelig meget, det vi har fra nyt er puslepude, flexibath, barnevogn, bæresele, weekendseng og lidt tøj som jeg ikke kunne stå for

Legetøj køber jeg gerne brugt, så længe det kan vaskes, så er jeg ligeglad og jeg har vasket alt legetøj i maskinen også det der stod på, at det ikke kunne vaskes og det har ikke taget skade

Anmeld

15. oktober 2013

liten-mamma

et-ønske skriver:

Jeg kan godt lide at være forberedt, så selvom der er laaaang tid til min termin, så er jeg begyndt at lave lister over hvad vi skal have købt

I modsætning til da jeg fik min datter, hvor alt var nyt (og nu solgt, hun er 8 år), så er jeg helt vildt imponeret over alle de fine ting man kan finde på dba, gul og gratis, trendsales og ja her på siden

Men hvad ville du købe brugt?? Er der noget du tænker, ej det skal vi have fra ny af?

Jeg tænker dyne/pude og madrasser skal være nye, men er der andre ting som man bare ikke køber brugt??

Noget jeg aldrig ville købe brugt:

Madrasser, dyne/pude, sutter, sutteflasker og stofbleer.

Anmeld

15. oktober 2013

Signe-bine

Vi køber det meste brugt. Også dyner, jeg vasker dem bare... Vi har fået barnevognen fra ny, men havde vi selv skulle købe den så havde vi købt en brugt. 

Det eneste jeg VIL have fra ny er madrasser, sutter og stofbleer. Resten køber jeg brugt og vasker. Men vi har selvfølgelig nogle småting fra ny, til tøj hist og her og legetøj.

Jeg har købt det meste på loppemarkeder og i genbrugsbutikker. Mange genbrugsbutikker har babytøj til 5kr pr. del, og mange af genbrugbutikkerne er blevet bedre til at hænge tingene pænt på bøjler eller ligge det sammen på hylder, så det er overskueligt og ikke bare ligner en rodebunke. Mødrehjælpens genbrugsbutikker er rigtig gode, der hænger alting flot. Nogle gange synes jeg de er lige dyre nok, tingene er jo trods alt brugt, og så vil jeg hvert fald ikke give ret meget for det - her tænker jeg mest på tøj - men jeg har købt et aktivitetstæppe til 120kr derinde, som fra ny koster 750kr, og en ammepude til 40kr 

Anmeld

15. oktober 2013

Pigent

Autostol, madrasser, dyner, sutteflasker og mad ting, legetøj som baby putter i munden, stofbleer og sikkert flere ting som jeg ikke kan komme på. 

Barnevogn, seng, puslebord og andre store ting kan man godt købe brugt, eller kan man få start pakker med mange ting i.

Anmeld

15. oktober 2013

morethanperfect

Vi har købt alt brugt .. Bortset fra sutter selvf.

Vi har bare vasket alt .. Ej vi har faktisk også købt stofbleer fra nye , men det var kun fordi det var på et lagersalg ..

Og langt hen ad vejen har vi da også købt nyt selvf. men til at starte med var alt brugt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.