At købe brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
16 svar
9 synes godt om
15. oktober 2013

et-ønske

Jeg kan godt lide at være forberedt, så selvom der er laaaang tid til min termin, så er jeg begyndt at lave lister over hvad vi skal have købt

I modsætning til da jeg fik min datter, hvor alt var nyt (og nu solgt, hun er 8 år), så er jeg helt vildt imponeret over alle de fine ting man kan finde på dba, gul og gratis, trendsales og ja her på siden

Men hvad ville du købe brugt?? Er der noget du tænker, ej det skal vi have fra ny af?

Jeg tænker dyne/pude og madrasser skal være nye, men er der andre ting som man bare ikke køber brugt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

modesty

et-ønske skriver:

Jeg kan godt lide at være forberedt, så selvom der er laaaang tid til min termin, så er jeg begyndt at lave lister over hvad vi skal have købt

I modsætning til da jeg fik min datter, hvor alt var nyt (og nu solgt, hun er 8 år), så er jeg helt vildt imponeret over alle de fine ting man kan finde på dba, gul og gratis, trendsales og ja her på siden

Men hvad ville du købe brugt?? Er der noget du tænker, ej det skal vi have fra ny af?

Jeg tænker dyne/pude og madrasser skal være nye, men er der andre ting som man bare ikke køber brugt??

Vi har købt alt brugt på nær madras, dyne, flexibath og, tja... det var vist dét.

Anmeld

15. oktober 2013

Dorthe1986

et-ønske skriver:

Lige de ting du nævner ville jeg heller ikke købe brugt :-)

Autostol ville jeg heller ikke købe brugt... Hmm men ellers er der ikke så meget tænker jeg. Jo altså lige sådan noget som sutter osv, men det er vel de færreste der køber det brugt

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

Dorthe1986 skriver:

Lige de ting du nævner ville jeg heller ikke købe brugt :-)

Autostol ville jeg heller ikke købe brugt... Hmm men ellers er der ikke så meget tænker jeg. Jo altså lige sådan noget som sutter osv, men det er vel de færreste der køber det brugt

Jeg vidste der var noget autostolen - ja den vil jeg heller ikke købe brugt.
Tror også bare jeg køber nye sutter

Anmeld

15. oktober 2013

FrkZier

Legetøj der skal i munden ville jeg aldrig købe brugt, madrasser og dyner ville jeg heller ikke.

og autostol

men langt de meste kan købes brugt

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Vi har købt rigtig meget brugt det eneste jeg gerne ville have af ny var dyner, madresser, og sådan. Ellers af de større ting har vi kun købt en ny barnevogn, og vuggen har vi fået af ny også. sengerand ammepude sengetøj var det aller første jeg købte brugt i en pakke da jeg forelskede mig i en tekstil serie som var udgået

jeg er slet ikke så sart med at købe brugt alt kan vaskes i min verden og som du siger så er der bare rigtig mange lækre ting som folk sætter til salg på diverse brugsider

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

FrkZier skriver:

Legetøj der skal i munden ville jeg aldrig købe brugt, madrasser og dyner ville jeg heller ikke.

og autostol

men langt de meste kan købes brugt

Legetøj havde jeg ikke lige i tankerne, mere sådan lidt store ting som seng, vugge, barnevogn, kravlegård osv
Jeg ved faktisk ikke hvorfor men jeg har gemt hendes lamaze legetøj, og der er en del det var åbenbart et stort hit i tidernes morgen

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Vi har købt rigtig meget brugt det eneste jeg gerne ville have af ny var dyner, madresser, og sådan. Ellers af de større ting har vi kun købt en ny barnevogn, og vuggen har vi fået af ny også. sengerand ammepude sengetøj var det aller første jeg købte brugt i en pakke da jeg forelskede mig i en tekstil serie som var udgået

jeg er slet ikke så sart med at købe brugt alt kan vaskes i min verden og som du siger så er der bare rigtig mange lækre ting som folk sætter til salg på diverse brugsider

Jeg synes det er helt vildt så meget pænt brugt, folk sælger til små penge tænk sig det kan være at det slet ikke ruinere os alligevel
Ej vi har jo tilsammen 3 børn og det bliver nok kun til den ene jeg ruger på nu, så synes jeg det er vanvittigt at købe en barnevogn til langt over 10.000 kr så hellere forkæle de store lidt, når deres sommerferie næste år bliver indraget af baby

Vaskemaskinen vil blive brugt flittigt ved køb af brugte sager

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

modesty skriver:

Vi har købt alt brugt på nær madras, dyne, flexibath og, tja... det var vist dét.

Kan du anbefale nogle sider??

Anmeld

15. oktober 2013

modesty

et-ønske skriver:

Kan du anbefale nogle sider??

Tøj har jeg primært købt på loppemarkeder. Specielt de små størrelser kan man få rigtig meget i virkelig god stand til næsten ingen penge (jeg bor i Kbh hvor der er mange loppemarkeder og folk køber dyrt mærketøj, som de sælger igen til 10-20 kr.) Meeen, det er jo ikke ligefrem sæson nu. Måske der er nogle indendørs loppemarkeder i nærheden af dig?

Alt udstyr har jeg købt på dba, der er meget større udvalg af ting på dba end på trendsales.

Tøj har jeg købt mest af på trendsales, da der er rigtig meget MEN priserne er højere end på dba. Man kan gøre nogle virkelig gode tøj-kup på dba, som man ikke kan på trendsales.

Jeg har ikke brugt andre netsider end de to. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.