vægttab med dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.637 visninger
15 svar
1 synes godt om
15. oktober 2013

fairlady

Ja så er jeg startet på dukan kuren dd.

Startvægt: 85 kg

Slutvægt den9. Februar: 70 kg

De første5 dage er angribsfasan med masser af proteiner, så opdatering om 5 dage omkring vægten.

Takfordi du så med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

fairlady

Min forhistorie er at jeg var mere eller mindre overvægtig i min barndom. Som ung tabte jeg mig, men tog en masse på efter 2 år med min nuværende mand. Jeg har fået 2 børn, hvor jeg har tabt mig lidt efterfølgende graviditeterne. Men nu her efter nummer 2 er jeg godt nok kommet af med graviditets kg og 5 kg ekstra, men så har jeg ikke fået mere og det er 14 måneder siden jeg fødte min søn. Så nu giver jeg den en skalle med dukan kuren.

Anmeld

15. oktober 2013

Mor til Ella

fairlady skriver:

De første5 dage er angribsfasan med masser af proteiner, så opdatering om 5 dage omkring vægten.

Takfordi du så med

Hej.

Ville bare sige at du ikke skal tabe modet, da det er en lidt hård opstart

Men det lønner sig på vægten

Anmeld

15. oktober 2013

FrkZier

fairlady skriver:

Takfordi du så med

spændende... glæder mig til at følge med

Anmeld

15. oktober 2013

EnSødMor

fairlady skriver:

Takfordi du så med

Held og lykke med det, har selv været på den, tabte 7 kilo på en måned, så man må sige den er effektiv' men husk at hold modet oppe hvis du vil veje dig hver dag, for den svinger rigtig meget.. ;-) 

Anmeld

16. oktober 2013

fairlady

Mor til Ella skriver:

Hej.

Ville bare sige at du ikke skal tabe modet, da det er en lidt hård opstart

Men det lønner sig på vægten

Tak, hvor er du sød. Jeg synes faktisk ikke jeg har haft lyst til slik, selvom det ellers er min akilleshæl. Om det er fordi jeg er psykisk parat til kuren, eller om det er proteinerne der mætter så meget at jeg ingen trang har, eller om det bare førstkommer om et papar dage, ja det kan jeg ikke svare på!

Anmeld

16. oktober 2013

fairlady

FrkZier skriver:

spændende... glæder mig til at følge med

Tak, det er dejligt med nogle "hæppere"!

Anmeld

16. oktober 2013

FrkZier

fairlady skriver:

Tak, det er dejligt med nogle "hæppere"!

jeg er selv igang med et kæmpe vægttab, har tabt 30,5kg indtil videre - vil gerne tabe en 5-6kg mere, så det er bare skønt at have nogen andre at følge

det er så hyggeligt hehe..

jeg vil gerne være din personlige cheerleader

Anmeld

16. oktober 2013

fairlady

EnSødMor skriver:

Held og lykke med det, har selv været på den, tabte 7 kilo på en måned, så man må sige den er effektiv' men husk at hold modet oppe hvis du vil veje dig hver dag, for den svinger rigtig meget.. ;-) 

Mange tak.  har lige skaffet nye batterier til vores vægt, da det gamle var ved at være fladt. Så nu kam jeg veje mig igen. Det er nok både godt og skidt, for ja så kan ikke lade være med at veje mig hver dag. Og jeg kommer nok også til at veje mig flere gange om dagen!

Men jeg er godt nok spændt på hvor effektiv den er!

Anmeld

16. oktober 2013

fairlady

FrkZier skriver:

jeg er selv igang med et kæmpe vægttab, har tabt 30,5kg indtil videre - vil gerne tabe en 5-6kg mere, så det er bare skønt at have nogen andre at følge

det er så hyggeligt hehe..

jeg vil gerne være din personlige cheerleader

Hvor er du sej! hvordan har du båret dig ad med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.